اجرای نمای جی اف ار سی – جی ار سی – دیتیل اجرایی نما – نصب gfrc / grc

ایناب را در اینستاگرام دنبال کنید.

هدف از این مقاله آشنایی شما عزیزان با نحوه اجرای نمای جی اف ار سی می باشد. همچنین در این مقاله سعی شده است علاوه بر شرح نحوه ی اجرای نمای جی اف ار سی gfrc، توضیحاتی مختصر هم در مورد جی ار سی grc جهت آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان با جدیدترین نمای ساختمان، داده شود.

ویدیو روش نصب و اجرای نمای جی ار سی grc برج بزرگ ادیما – شهر نور



جی ار سی grc یا جی اف ار سی gfrc چیست؟

جی ار سی یا جی اف ار سی GFRC در واقع مخفف عبارت Glass Fiber Reinforced Concrete به معنای بتن تقویت شده با الیاف شیشه می باشد. در این بتن از ماسه سیلیسی و الیاف شیشه استفاده میشود که مقاومت و دوام بسیار بالایی را در پی خواهد داشت. مقاومت بسیار بالای این بتن در برابر خمش و کشش باعث می شود که بتوانیم با آن انواع قطعات پیش ساخته بتنی را در ابعاد و اندازه های مختلف و در ضخامت های پایین تولید کرد. جهت کسب اطلاعات کامل در رابطه با این بتن پیشنهاد میشود مقاله زیر رو مطالعه کنید.

پیشنهاد مطالعه؛ جی اف ار سی GFRC؛ معرفی کامل و جامع

اجرای نمای جی ار سی grc

سیستم اجرای نمای جی اف ار سی gfrc، سیستم خشک می باشد. به این صورت که نما از دو بخش زیرسازی و پوسته اصلی نما تشکیل می شود. در اجرای نمای جی ار سی grc ابتدا زیرسازی نما با استفاده از قطعات فلزی مختلف مثل قوطی، نبشی و… (مطابق نیاز و محاسبات انجام شده) انجام شده و سپس پوسته اصلی نما یعنی تایل های پیش ساخته جی ار سی بر روی زیرسازی به روش های مختلف قابل نصب خواهند بود.

روش های نصب و اجرای پنل های جی اف ار سی GFRC – جی ار سی GRC

از آنجایی که جی ار سی GRC هیچگونه محدودیتی در تولید ندارد و می توان انواع تایل های پیش ساخته را در طرح ها و اندازه های دلخواه با آن تولید کرد، روش های نصب این تایل ها بر روی نما نیز کاملا سفارشی و Custom Design خواهد بود. با توجه به شرایط پروژه، طرح پنل ها، ابعاد پنل ها، ارتفاع پروژه، میزان دسترسی به پشت نما و… قادر خواهیم بود که روش های نصب متنوعی برای اجرای نمای جی ار سی grc طراحی کنیم.

روش نصب اختصاصی ایناب در اجرای نمای جی اف ار سی GFRC

ما در ایناب با استفاده از تجربه 15 ساله خود در زمینه طراحی و اجرای نماهای نوین ساختمان و مخصوصا سیستم اجرای نمای خشک، روشی برای اجرای نمای جی ار سی grc طراحی کردیم که مزایا و ویژگی های مختلفی دارد. تمامی پنل های جی ار سی GRC ایناب با همین روش تولید و اجرا می شوند و معمولا در همه پروزه ها کاربرد دارد مگر در مواقعی که پروژه نیاز به طراحی روشی دیگر داشته باشد. همچنین اسکوپ های فلزی را میتوان در قسمت های مختلفی از پنل و به شکل های مختلف به کار برد تا در مکان های متفاوت کاربرد های متفاوتی داشته باشد و محدودیت های کمتری در نصب داشته باشد.

در این روش نصب، پنل های جی ار سی grc به اسکوپ های فلزی قدرتمند و گالوانیزه مجهز می شوند، بعد از زیرسازی نما مطابق نقشه ها، ابعاد و طرح پنل ها، تایل های جی ار سی روی زیرسازی نما خیلی راحت و با استفاده از چند پیچ گالوانیزه نصب می شوند.

دیتیل نصب پنل جی ار سی grc - ایناب
اجرای نمای جی ار سی grc با روش اختصاصی ایناب
جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های، 09913377500 و 05191007707 تماس بگیرید.
همچنین می توانید از طریق واتساپ یا  تلگرام با همکاران ما در ارتباط  باشید.
اجرای نمای جی ار سی - اجرای خشک
اجرای نمای جی اف آر سی

مزایای روش نصب اختصاصی ایناب در اجرای GRC

  • سرعت بالا در نصب
  • ایمنی بسیار بالا در برابر زلزله
  • بدون نیاز به دسترسی به پشت نما
  • هزینه کمتر
  • بدون نیاز صددرصد به جرثقیل
  • نصب راحت تر
اجرای نمای grc به روش ایناب
نصب تایل grc به روش اختصاصی ایناب

مجری تخصصی نمای جی ار سی grc

پروه ایناب با بیش از 15 سال سابقه طراحی و اجرای نماهای نوین و بیش از 6 سال سابقه تولید، طراحی و اجرای نمای جی ار سی grc با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و کاردان تا به امروز پروژه های بزرگی مثل نمای جی ار سی grc برج ادیما، ساختمان اداری پتروشیمی ماهشهر، بانک ملی بهبهان، بانک ملی محمودآباد، پارک موزه دفاع مقدس مشهد، برج های آپاسای مشهد، زائرشهر رضوی مشهد و… را طراحی، تولید و اجرا کرده است.

مشاهده بیشتر= پروژه های ایناب 

دیتیل های اجرایی نمای جی ار سی gfrc

نصاب نمای جی اف ار سی gfrc – نصب جی ار سی grc

مجموعه ایناب با سابقه بیش از 14 سال طراحی و اجرای نماهای نوین ساختمان با در اختیار داشتن اکیپ های نصاب مجرب و متعهد آمادگی اجرای انواع پروژه های مختلف در سراسر کشور را دارد. نمای جی ار سی به دلیل جدید بودن نیاز به نیروهای متخصص جهت نصب و اجرا دارد و بهتر است که از نیروهای نصاب شرکت های معتبر جهت نصب نمای جی اف ار سی بهره بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه نصب و اجرای نمای جی اف ار سی gfrc با شماره 09913377500 و 05191007707 تماس بگیرید.

نصاب نمای خشک - جی ار سی grc ایناب
نصاب و متخصص اجرای نمای جی ار سی grc – ایناب

اهمیت نحوه ی اجرای جی اف ار سی (gfrc – grc)

اجرای نمای جی اف ار سی یک کار بسیار تخصصی می باشد.  که اگر در اجرای آن تخصص و تعهد کافی وجود نداشته باشد، خسارات زیادی ایجاد خواهد کرد.  چون سقوط یک تایل جی اف ار سی از ساختمان به جز از بین بردن اعتبار و سلب اعتماد ، خطرات جانی جبران ناپذیری می تواند داشته باشد.

 

 

اجرای نمای جی اف ار سی gfrc - جی ار سی grc
اجرا نمای جی اف ار سی gfrc به روش اختصاصی ایناب
اجرای نمای جی اف ار سی - اجرای نمای برج
GFRC ایناب در برج بزرگ ادیما – مازندران
شرکت ایناب، تولید کننده و مجری نماهای جی اف ار سی،  با اجرای بیش از 1000 پروژه نمای ساختمان در کشور با تکیه بر سابقه 15 ساله خود و استفاده از نیروهای متخصص، آمادگی خود را جهت طراحی، تولید و اجرای نماهای جی اف ار سی GFRC اعلام می دارد.
09913377500    05191007707

قطعات پیش ساخته جی اف ار سی (gfrc – grc)

با استفاده از بتن جی اف ار سی، قطعات پیش ساخته ای تولید می شود که بسیار مقاوم تر و با دوام تر از سنگ هستند. این قطعات پیش ساخته در هر شکل و طرح دلخواهی تولید و عرضه می شود. شرکت ایناب قطعات پیش ساخته جی اف ار سی را به صورت مشبک، نقش برجسته و طرح ها و نقش های دلخواه تولید و عرضه می کند.

برخی از مزایای جی اف ار سی (gfrc – grc)

  • ایجاد ارزش برای ساختمان : شما هم هنگام خرید، کالای های برند را بیشتر می پسندید.  این به این دلیل است که این کالا ها با تفاوتی که با بقیه ی کالاها را دارند برای شما ارزش ایجاد کرده اند.  برای ساختمان همین طور است. نمای ساختمان به عنوان اولین قسمتی از ساختمان که در دید عموم است، می تواند به ساختمان اعتبار و ارزش ببخشد. با استفاده از نمای جی اف ار سی، ساختمان خود را برند و خاص کنید.
  • مقاومت و دوام بسیار بالا در برابر ضربه و شکست: با توجه مواد افزودنی که در ساخت جی اف ار سی (gfrc – grc) استفاده شده است، مقاومت این محصول بسیار بالا رفته است. به طوری که می توان گفت نشکن است. الیافی مثل الیاف گلس، الیاف فلز، سیلیس و… باعث افزایش مقاومت چشمگیر جی اف ار سی (gfrc – grc) شده است.
  • تنوع در طرح و رنگ ابعاد: همیشه ایجاد طرح ها و نقش های خاص از دغدغه های معماران بوده است.  معماران نمی توانستند آنچه را که می خواهند پیاده کنند. اما با جی اف ار سی (gfrc – grc) امکان ایجاد هر طرح، با هر ابعاد و به هر رنگی با می باشد. این باعث می شود معماران با خیالی آسوده طرح های خود را ارائه دهند.  شرکت ایناب آمادگی خود را برای تولید طرح های دلخواه مشتریان در ابعاد و رنگ های مختلف، اعلام می کند.
  • مقاومت در برابر زلزله: نمای جی اف ار سی (gfrc – grc) مقاومت و دوام بسیار بالایی دارد. این نما به صورت خشک کار می شود. که علاوه بر سبک‌تر شدن نما، به هیچ وجه از نما جدا نمی شود.  اسکوپ هایی که برای نگه داشتن سنگ های جی اف ار سی تعبیه شده اند، در دل سنگ در زمان تولید اضافه می شوند و کاملا ایمن و مقاوم هستند.

هزینه های تقریبی نمای جی اف ار سی gfrc – grc

قیمت تایل های جی ار سی با توجه به نوع طرح، انداره قطعات، روش تولید، حجم پروژه، کیفیت قطعات و… متفاوت خواهد بود. در نتیجه نمیتوان قیمت خیلی دقیقی رو مشخص کرد. از طرفی پنل های gfrc به دلیل اینکه کاملا سفارشی تولید می شوند هر پروژه با پروژه دیگر قیمت های متفاوتی خواهند داشت. ما در مقاله “قیمت جی ار سی grc” به صورت کامل در رابطه با این موضوع صحبت کرده ایم پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید تا دید بهتری نسبت به قیمت نمای جی ار سی grc داشته باشید.

برخی از پروژه های اجرای نمای جی اف ار سی (gfrc – grc) ایناب در سراسر کشور

جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های  09913377500 و 05191007707 تماس بگیرید
همچنین می توانید از طریق واتساپ یا  تلگرام با همکاران ما در ارتباط  باشید
ایناب - نمای خشک - مجری نمای ساختمان
چرا ایناب
استخدام - همکاری با ایناب
همکاری با ایناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *