اجرای بتن اکسپوز – مجری بتن اکسپوز – اکسپوز

https://www.instagram.com/inabco_ir/

بتن اکسپوز از جدیدترین متریال های نمای ساختمان می باشد. این محصول در سراسر دنیا در ساختمان ها و طراحی های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. بتن اکسپوز در نمای خارجی ساختمان و همچنین دکوراسیون داخلی و نمای داخل ساختمان های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. اجرای بتن اکسپوز نیازمند افراد متخصص و کارآمد می باشد. برای اجرای صحیح و درست نمای بتن اکسپوز و اطمینان از اجرای صحیح آن، بایستی نمای خود را به شرکت های کاربلد و مجری بتن اکسپوز بسپارید.


همه چیز در مورد نمای بتن اکسپوز، کلیک کنید


 

پانل بتنی نما
بتن اکسپوز

مجری بتن اکسپوز

کسانی که با بتن اکسپوز آشنایی دارند می دانند که بتن اکسپوز از جدیدترین متریال های نمای ساختمان است. جدید بودن بتن اکسپوز باعث می شود که مجری بتن اکسپوز که کار خود را به صورت تخصصی بلد باشد، کم باشد. نمای بتن اکسپوز، زیبایی و خاص بودن منحصر به فردی دارد. البته این زیبایی زمانی دست یافتنی است که اجرای آن توسط مجری بتن اکسپوز متخصص انجام شود.

چنانچه اجرای نمای بتن اکسپوز به دست مجری بتن اکسپوز به صورت تخصصی انجام نشود، نما زیبایی و جذابیت خود را نخواهد داشت. در این صورت سرمایه و وقت ما به هدر خواهد رفت. پیشنهاد می کنیم قبل از اجرای نمای خود تحقیقات لازم را برای پیدا کردن مجری بتن اکسپوز متخصص، انجام دهید.

اجرای نمای بتن اکسپوز
اجرای نمای بتن اکسپوز

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان با شماره 05142222550 و یا 09913377500 تماس بگیرید.

 

https://www.instagram.com/inabco_ir/
مجری بتن اکسپوز


جهت اطلاع از قیمت بتن اکسپوز، اینجا کلیک کنید


 

گروه ایناب تولیدکننده، طراح و مجری جدیدترین نماهای ساختمان، بعد از سال ها فعالیت در زمینه نمای ساختمان و ارائه جدیدترین متریال های روز دنیا در این زمینه، در سال های اخیر پروژه تولید و عرضه بتن اکسپوز را شروع کرده است.

گروه ایناب با در اختیار داشتن نیروهایی مجرب و متخصص در زمینه تولید بتن اکسپوز، این محصول را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در سراسر کشور تولید و عرضه می کند. همچنین با در اختیار داشتن نیروهایی متخصص و مجرب در زمینه اجرای بتن اکسپوز نیز، در سراسر کشور به عنوان مجری بتن اکسپوز فعالیت می کند.

 

 

 

https://www.instagram.com/inabco_ir/
پنل بتن اکسپوز
بتن اکسپوز داخلی
اجرای بتن اکسپوز به روش خشک

پیشنهاد می شود مقاله پنل های پیش ساخته بتن اکسپوز  را مطالعه کنید.


روش های ساخت و اجرا

نمای بتن اکسپوز با استفاده از پنل پیش ساخته بتن اکسپوز

استفاده از پنل های پیش ساخته به این صورت است که پنل های بتن اکسپوز برای استفاده در نمای ساختمان، در کارخانه قالب ریزی می شوند و به صورت پیش ساخته به محل اجرای پروژه منتقل می شوند. اجرای نمای بتن اکسپوز با استفاده از این پنل ها، هم به صورت خشک و هم به صورت تر ( با استفاده از ملات) انجام می شود.

پانل بتنی نما
پنل بتن اکسپوز
اجرای نمای بتن اکسپوز
نمای بتن اکسپوز ایناب

اجرای خشک نمای بتن اکسپوز

اجرای نمای بتن اکسپوز به صورت خشک، بدین صورت است که ابتدا زیرسازی نمای بتن اکسپوز با استفاده از قوطی ها فلزی به صورت شبکه ای انجام می شود، سپس پنل ها و قطعات پیش ساخته بتن اکسپوز با استفاده از پیچ روی قوطی های فلزی زیرسازی نصب می شوند. شرکت ایناب پنل های بتن اکسپوز را که قرار است به صورت خشک اجرا شوند را به صورت مسلح و تقویت شده تولید می کند. این پنل ها از پنل های معمولی مقاومت و دوام بیشتری دارند. 

مزایای اجرای نمای بتن اکسپوز به صورت خشک

  • استحکام و مقاومت بسیار بالا
  • سرعت اجرای بالا
  • عدم افزایش زیاد وزن سازه در اثر نماسازی
  • راحتی تعمیر و بازسازی نمای ساختمان

پانل بتنی نما | تایل بتنی نما

اجرای بتن اکسپوز با ملات

 

در صورت نصب پنل ها با ملات توصیه می  شود که از پنل هایی استفاده شود که اسکوپ گذاری شده باشند و پشت پنل ها شن پاشی شده باشد. این امر باعث درگیری بیشتر پنل ها و ملات می شود.

پانل بتنی نما | تایل بتنی نما
بتن اکسپوز

موارد مهم درخرید بتن اکسپوز، اینجا کلیک کنید.

اجرای نمای بتن اکسپوز به روش قالبی

برای استفاده از این روش ابتدا طرح  الگوی مورد نظر توسط مهندسین مشخص می شود سپس قالب های مناسب طبق الگوی ارائه شده تهیه می شوند. بعد از تهیه قالب ها و قرار دادن قالب های در جای خود و انجام عملیات مهار قالب ها، بتن ریزی انجام می شود. لازم به ذکر است که قالب های تهیه شده باید مقاومت کافی در برابر فشار های وارده از طرف بتن را در هنگام بتن ریزی داشته باشند و تغییر شکل ندهند.

پانل بتنی نما | تایل بتنی نما
بتن اکسپوز

 

پانل بتنی نما | بتن اکسپوز نمای داخلی
بتن اکسپوز

موارد کاربرد

بتن اکسپوز به صورت اجرا در محل، در مکان هایی مثل کنار استخرها و پیاده رو ها استفاده می شود. به این دلیل که دارای سطحی صاف و زیبا است و اینکه جذب آب بسیار کمی دارد.

پنل های بتن اکسپوز هم که به صورت پیش ساخته تهیه می شود، در نمای داخلی و خارجی ساختمان کاربرد دارد. این پنل ها بسیار مناسب برای افرادی است که دوستدار نماهای مدرن هستند. این پنل ها را همچنین در محوطه سازی و در سطح دیوارها می توان به کار برد. زیرا این پنل ها در مقابل شرایط آب و هوایی کاملا مقاوم هستند.

این بتن را در صورتی که در محل ریخته شود، می توان در کنار استخرها و مکان هایی که نیاز به سطح صیقلی دارند و همچنین در تماس با آب نیز هستند به کار برد. در صورتی که از پنل های پیش ساخته بتن اکسپوز استفاده شود موارد کاربرد آن تفاوت دارد.  از این پنل ها در نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود. بیشتر برای نمای ساختمان هایی به کار برده می شود که طراحی به سبک مدرن دارند. به همین دلیل این پنل ها بسیار مناسب برای افرادی است که دوستدار سبک مدرن هستند.  از پنل های پیش ساخته نیز در طراحی محوطه و سطح دیوار ها می توان استفاده کرد.  پنل های پیش ساخته در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی کاملا مقاوم و پایدار هستند.برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 7 مرحله‌ی اجرایی پروژه های بتن اکسپوز

بازدید:بازدید از پروژه حداکثر 24 تا 48 ساعت بعد از اینکه  مشتری درخواست کرد انجام می شود.

نقشه نما:تهیه نقشه  Asbuilt  نما در صورتی که موجود نباشد و به درخواست کارفرما انجام می‌شود.

شاپ نما:براساس ابعاد پنل درخواستی از طرف کارفرما نقشه های shop Drawing انجام می شود .

نقشه های اجرایی:بعد از تایید نقشه های شاپ نما نقشه ها و دیتایل های اجرایی  تهیه می‌شود.

برنامه زمان بندی:بعداز تایید نقشه های اجرایی برنامه زمان بندی تهیه می‌گردد.

اجرا:عملیات زیر سازی ونصب طبق نقشه های اجرایی برنامه زمان بندی و بر اساس قوانین  مهندسی انجام می شود.

تحویل:تحویل یک پروژه در شرکت ایناب به عنوان مجری و تولید کننده پنل بتن اکسپوز وقتی انجام می شود که همه ی تعهدات خود را به طور کامل اعمال کرده باشیم.

از بتن اکسپوز درچه بخش هایی از ساختمان استفاده می شود

کاربرد بتن اکسپوز در آشپزخانه

بتن اکسپوز در آشپزخانه کاربرد زیادی دارد .برای ساخت جداره هود ،لینک ظرفشویی ،کابینت ها کفپوش و…کاربرد دارد ،بسیار مدرن وزیبااست وبرای محیط های داخلی بتن اکسپوز همراه با متریال دیگر نما بسیار خاص وجذاب می شود .

کاربرد بتن اکسپوز در اتاق ها 

کاربرد بتن اکسپوز در اتاق خواب در اجرای دیوار پوش و کفپوش ، میز تلویزیون و…است .تلفیقی از بتن اکسپوز ونمای دیگر همراه با رنگ گرمی که سرد بودن بودن بتن را ازبین ببرد بسیار جذاب است .

استفاده بتن اکسپوز در حمام وسرویس بهداشتی 

از فضا هایی که برای داخل مورد استفاده است وبیشتر مورد استقبال قرار گرفته است بتن اکسپوز برای سرویس های بهداشتی و حمام است .به دلیل اینکه بتن اکسپوز مقاومت بالایی در مقابل رطوبت دارد بسیار مناسب برای مکانهایی که مرطوب است می باشد .گروه ایناب محصولاتی مانند روشویی ،کفپوش و دیوارپوش و….. در اختیار مشتریان عزیزقرار داده است .

https://www.instagram.com/namasaz1/
نمای بتن اکسپوز

مزایای بتن اکسپوز

  • جذب آب پایین
  • یکپارچگی و استحکام بالا
  • زیبایی و طبیعی بودن رنگ
  • رنگ پذیری بالا
  • تنوع در ابعاد و طرح
  • مقاوم در برابر آتش سوزی
  • نصب سریع و آسان
  • مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی
https://www.instagram.com/namasaz1/
پنل بتن اکسپوز

بتن اکسپوز کف 

پنل های بتن اکسپوز زیبایی و جذابیتی خاصی دارند که برای که در بسیاری از مکان ها مثل کف کافی شا ها، باغ ها، .ورودی های ساختمان ها و… مورد استفاده قرار می گیرند. می توان بندکشی این پنل ها را با استفاده از چمن های مصنوعی انجام داد که زیبایی این کفپوش را دو چندان می کند. پنل های بتن اکسپوز کف در ابعاد و اندازه های دلخواه و به صورت مسلح و غیر مسلح تولید و عرضه می شوند. 

اجرای اکسپوز کف
اجرای کفپوش بتنی

نحوه اجرای پنل های بتن اکسپوز کف

اجرای تایل های بتن اکسپوز کف دقیقا شبیه به موزاییک اجرا می شوند. در سطح های صاف که قرار است متریالی دیگر روی سطح اجرا شود، می توان با استفاده از چسب این پنل ها را نصب و اجرا کرد. 

بتن اکسپوز کف - اجرای کفپوش بتنی
اجرای کفپوش بتنی

قیمت بتن اکسپوز

برای مشخص کردن قیمت نمای اکسپوز نمی توان به صورت دقیق قیمت مشخصی را عنوان کرد.  زیرا عوامل زیادی در مشخص کردن قیمت این محصول دخیل هستند. با بررسی همه این عوامل و اثر دادن آنها در قیمت کلی می توان قیمت هر مترمربع آن را به صورت تقریبی مشخص کرد.  برای مطالعه ی دقیق در مورد عوامل دخیل در قیمت گذاری بتن اکسپوز، می توانید مقاله ی مربوط به قیمت بتن اکسپوز را مطالعه فرمایید. اما به صورت کلی قیمت هر مترمربع پنل های پیش ساخته اکسپوز ایناب حدود 93 تا 235 هزارتومن می باشد.

نحوه برش بتن اکسپوز:

برش قطعات بتنی جی اف آرسی بسیار آسان می باشد.

برش این تایل ها مثل  سنگ می باشد.

از رو و به وسیله ی یک فرز دستی به راحتی امکان پذیر می باشد.

برش بدون لب پریدگی و به سادگی امکان پذیر می باشد .

 

بتن اکسپوز کف | کفپوش بتنی
بتن اکسپوز کف – کفپوش بتنی

برای آشنایی با انواع  نمای ساختمان کلیک کنید…

برای اطلاع از قیمت انواع نمای ساختمان کلیک کنید…

ما را در اینستاگرام دنبال کنید…

اگر نیاز به مشاوره  رایگان درزمینهٔ  نمای ساختمان دارید  با شماره 05142222550 و یا 09913377500 تماس حاصل نمایید.
یا بار ارسال عدد 5 به شماره 09913377500 همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
همچنین می توانید از طریق واتساپ یا  تلگرام با همکاران ما در ارتباط  باشید.

2 دیدگاه برای “اجرای بتن اکسپوز – مجری بتن اکسپوز – اکسپوز

  1. سعادت خواه گفته:

    برای خرید بتن اکسپوز باید چیکار کنم؟
    لطفا راهنمایی کنید؛

    • محمد اسلام دوست گفته:

      سلام جناب سعادت خواه

      اگر خرید متریال بتن اکسپوز دارید بهتره با همکاران ما تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی تون کنند.
      همچنین میتونید برای اطلاع حدودی از قیمت ها مقاله زیر رو مطالعه کنید؛

      خرید بتن اکسپوز + قیمت روز

      اگر هم برای پروژه تون نیاز به مجری برای اجرای نمای بتن اکسپوز دارید گروه ایناب با بیش از 15 سال سابقه اجرای نماهای خشک در خدمت شماست :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *