نمای ساختمان مسکونی – معرفی نمای مدرن و سنتی مسکونی + کاتالوگ نمای ساختمان

نمای مسکونی - اجرای نمای مسکونی

با ما در اینستاگرام همراه باشید

نمای ساختمان برای ساختمان های با کاربری مسکونی ارزش و اعتبار بالایی دارد. از آن جایی که نمای ساختمان مهم ترین جز دیداری ساختمان به شمار می رود جزء مهم ترین قسمت طراحی یک ساختمان نیز محسوب می شود. در نتیجه یک طراحی خاص و زیبا، تاثیرات زیادی بر مردم آن جامعه می گذارد. و همچنین نمای ساختمان مسکونی می تواند نشان دهنده ی سلایق، علایق، باورها و سنت های مردم آن جامعه باشد. به همین دلیل است باید در انتخاب نمای ساختمان هوشمندانه عمل کرد.

انتخاب بهترین مصالح برای نمای ساختمان

پیشنهاد می شود از مصالحی در نمای ساختمان مسکونی استفاده شود که در شهر مورد نظر یا نهایتا در استان، آن مصالح به وفور یافت شود و بسته به اقلیم منطقه مصالح نمای خود را انتخاب کنید. البته نا گفته نماند که نوع مصالح برای نمای ساختمان در بیشتر موارد با توجه به سلیقه کارفرما است، به خصوص در ساختمان هایی که خود کارفرما قصد استفاده از ساختمان را دارد. برای بسیاری از کارفرمایانی که قصد استفاده از ساختمان مسکونی را به صورت شخصی دارند، افزایش هزینه های نما به دلایل مختلف اهمیت چندانی ندارد.

 

پنل بتنی نما
پنل بتن اکسپوز ایناب

انتخاب بهترین سبک برای نمای ساختمان مسکونی

در طراحی نمای ساختمان مسکونی سبک های مختلفی وجود دارد. ولی امروزه در ایران دو سبک مدرن و کلاسیک بسیار مورد استقبال قرار گرفته است که هیچ یک را نمی توان بر دیگری برتر دانست. به همین دلیل بهترین سبک، سبکی است که مطابق با بافت منطقه مورد نظر باشد و کارفرما نیز با آن موافق باشد. تنها در برخی از مناطق در شهرهای بزرگ است که استفاده از سبک های خاصی پیشنهاد می شود اما در بسیاری از مناطق کارفرمایان دست بازتری در طراحی نمای ساختمان مسکونی خود دارند. طراحی نما در ساختمان های مسکونی برای کارفرمایان از اهمیت بسیار بالاتری در مقایسه با سایر ساختمانها برخوردار است.

طراحی نمای ساختمان از چند جهت حائز اهمیت می باشد به این دلیل که زمانی که وارد ساختمان می شویم یا ازبیرون به ساختمانی نگاه می کنیم اولین چیزی که در ساختمان دیده می شود و نظر ما را جلب می کند نمای خارجی ساختمان است. نمای ساختمان برای ارزش مادی ساختمان و زیبایی آن خیلی اثر گذار می باشد. خیلی مهم است که ساختمان خاص باشد و نمای تکراری در داخل شهر و بین ساختمان ها نداشته باشد. به همین دلیل استفاده از متریال های روز دنیا مثل جی ار سیgrc و بتن اکسپوز حائز اهمیت می شود.

نمای مسکونی - نمای ساختمان مسکونی جی ار سی
نمای جی اف آر سی پروژه مسکونی
نمای مسکونی - نمای ساختمان - نمای مسکونی جی اف ار سی
نمای مسکونی با ترکیب جی اف آر سی ایناب

نمای جی اف ار سی (gfrc)، نمایی جذاب و بی نظیر برای ساختمان شما

جی ار سی grc یا جی اف ار سی gfrc در واقع بتن تقویت شده با الیاف شیشه هست که می توان با آن انواع پنل های پیش ساخته بتنی رو در هر شکل و هر ابعادی برای نمای ساختمان های مسکونی طراحی و تولید و اجرا کرد. تایل های جی ار سی به راحتی با هر متریال دیگری قابل ترکیب هستند و می توان با ترکیب این متریال با سایر متریال ها، نمایی جذاب و خاص را طراحی و اجرا کرد. پنل های جی ار سی هیچگونه محدودیتی در طرح و ابعاد ندارند و کاملا سفارشی قابل تولید هستند. پیشنهاد می کنیم حتما قبل از تصمیم برای نمای ساختمان مسکونی خود نمونه کارهای این متریال جذاب را ببینید. برای کسب اطلاعات کامل تر می توانید با همکاران ما و شماره های زیر در تماس باشید و یا مقاله جی ارسی چیست را مطالعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 05191007707و یا 09913377500و 09913367500تماس بگیرید.

پنل جی اف ار سی gfrc
پنل بتنی طرح تابان-GFRC ایناب

خصوصیات ساختاری پنل جی اف آر سی (GFRC – GRC )

 پنل جی اف آر سی (GFRC – GRC )  قدرت خود را از یک دوز بالا از فیبرهای شیشه ای AR و دوز بالا از پلیمر اکریلیک می گیرد. در حالی که مقاومت فشاری این پنل ها می تواند بسیار بالا باشد (به علت نسبت آب به سیمان کم و محتوای بالای سیمان)، مقاومت بسیار قوی خمشی و کششی که  از بتن معمولی آن را به برتری بیشتری می رساند. اساسا مقدار بالا از بارهای کششی را الیاف تحمل می کنند و محتوای پلیمری بالا باعث می شود بتن انعطاف پذیر و بدون ترک خوردگی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 05191007707و یا 09913377500و 09913367500تماس بگیرید.
همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با همین شماره ارتباط برقرار کنید.

قیمت نمای جی اف ارسی gfrc – grc

بعد از دانستن همه اطلاعات جی اف آر سی، مهم است قیمت آن را نیز بدانیم. تا مقایسه‌ای داشته باشیم با سایر متریال ها و بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم. اما متأسفانه نمای جی اف آر سی یک نمای خاص و سفارشی است که نمی‌توان بدون داشتن اطلاعات کامل قیمت مشخصی ارائه کرد. به همین دلیل در اینجا هزینه‌های حدودی برای اجرای نمای جی اف آر سی اعلام می‌گردد.

مهمترین کاربردهای GFRC

از GFRC جی اف ارسی  می‌توان برای ساخت ستون‌ها، گنبدها، سقف‌های تزیینی و دیوارها، مجسمه‌ها، نرده‌ها، قطعات تزیینی برای دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان‌ ها، همینطور در ساخت سازه‌های دریایی مانند اسکله‌ها و پل‌های شناور، کانال‌ها برای کابل کشی، کانال‌های آب، مخازن ذخیره‌سازی و موارد دیگر استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه مقاله: نمای برج؛ طراحی و اجرای نمای برج + بهترین متریال ها + آیتم های قیمت

نمای بتن اکسپوز، یکی از خاص ترین های نمای مدرن

شاید در این روزها اسم بتن اکسپوز یا بتن نما را شنیده باشید. پنل های بتن اکسپوز دارای سطحی صیقلی و یا متخلخل (با توجه به درخواست کارفرما) تولید و عرضه می شوند. بتن اکسپوز نمایی جدید و مدرن است که هم در نمای داخلی و هم در نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت مناسب دارد. هم به صورت خشک و هم با ملات قابل اجرا است. لازم به ذکر است که پنل های بتن اکسپوز در ابعاد و اندازه های دلخواه نیز تولید می شوند.

 کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد مطالعه : مقاله بتن اکسپوز
پنل بتنی پیش ساخته
پنل بتن اکسپوز ایناب
نمای ساختمان | بتن اکسپوز شهرکرد
نمای ساختمان | بتن اکسپوز شهرکرد
بتن اکسپوز نما
پنل بتن اکسپوز نما

قیمت بتن اکسپوز

برای مشخص کردن قیمت نمای اکسپوز نمی توان به صورت دقیق قیمت مشخصی را عنوان کرد. زیرا عوامل زیادی در مشخص کردن قیمت این محصول دخیل هستند. با بررسی همه این عوامل و اثر دادن آنها در قیمت کلی می توان قیمت هر مترمربع آن را به صورت تقریبی مشخص کرد. پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد عوامل دخیل در قیمت گذاری بتن اکسپوز، مقاله ی ” قیمت بتن اکسپوز ” را مطالعه فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 05191007707 و یا 09913367500 تماس بگیرید.
همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با همین شماره ارتباط برقرار کنید.

نمای مدرن

سبک مدرن، سبکی است که معمولا از جدیدترین متریال در نمای ساختمان با استفاده از قواعد و قوانین خاصی استفاده می کند. در طراحی نمای مدرن از زوایا و خطوط عمودی و افقی خاص استفاده می شود. نمای مدرن یکی از محبوب ترین نماهای ساختمانی برای ساختمان های مسکونی به شمار می رود. 

ویژگی های نمای مدرن

  • نمای مدرن خواهان سادگی و معقول گراییست.
  • استفاده از مصالح و تکنولوژی نوین صنعت ساختمان.
  • ایجاد عمق و فضاسازی در نما.
  • در طراحی مدرن بیشتر از خطوط افقی و عمودی استفاده می شود.
  • عدم استفاده از جزییات پیچیده در طراحی نمای ساختمان
نمای ساختمان آجری مدرن
نمای ساختمان آجری مدرن

نمای رومی

نمای رومی می توان گفت که متاسفانه پر طرفدارترین نمای ساخمان در ایران است. در اکثر نماهای ساختمان های مسکونی نمای رومی اجرا می شود. از ویژگی های اساسی در نمای رومی تقارن می باشد. نمای رومی به گونه ای طراحی می شود که تقارن داشته باشد. نمای رومی اصالت و قدمت زیادی دارد و قاعده و قانون های خاص خودش را در طراحی دارد.

ویژگی های نمای کلاسیک(رومی)

  • ریشه در معماری روم باستان دارد.
  • این نما تمام حجم بنا یا بخش اعظم آن را تشکیل می دهد.
  • در این نما بیشتر از سنگ تراورتن، مرمرو گرانیت استفاده می شود.
  • اجزای زیادی از نمای کلاسیک از پیش ساخته هستند و فقط در محل نصب می شوند.
نمای ساختمان مسکونی - نمای رومی
نمای رومی

سایر نمای ساختمان های مسکونی

نمای سیمانی

برخلاف آنچه فکر می کنیم، سیمان  یکی از پرطرفدارترن نماهای مسکونی به شمار می رود. نماهای سیمانی مقاوم ساختمان را حفظ کرده و به دوام و پایداری ساختمان کمک می کند. نماهای سیمانی بعداز اجرا به هر رنگی که مدنظر باشد رنگ آمیزی می شوند. یکی از اساسی ترین مشکلات این نماها، پوسته پوسته شدن رنگ و در نتیجه از بین رفتن آن بعد از مدتی می باشد.

نمای سیمان سفید - نمای مسکونی
نمای مسکونی سیمان سفید

مزایا نمای سیمانی

  • هزینه پایین
  • در دسترس بودن و تهیه ی آسان آن
  • بالا بودن سرعت اجرا
  • عدم ریزش پوسته ی نما در گذر زمان

معایب نمای سیمانی

  • عایق حرارتی برودتی بسیار ضعیف
  • امکان ترک برداشتن سیمان
  • جذب گرد و خاک
پنل مشبک جی اف ار سی gfrc
پنل بتنی طرح آنامیس-GRC ایناب

نمای سرامیک خشک

نمای سرامیک خشک نیز یکی از نماهایی است که استفاده از آن به تازگی در ایران مورد استقبال فراوان قرار گرفته است. سرامیک خشک نمایی است که بیشتر استفاده آن برای برج ها و ساختمان های تجاری بلند مرتبه است. چون این نما باعث سبک سازی نمای ساختمان می شود. می توان این نما را در ساختمان های مسکونی نیز به کار برد و مقاومت ساختمان را در برابر زلزله افزایش داد.

اجرای نمای سرامیک خشک
نمای ساختمان هتل

مزایای نمای سرامیک خشک

اجرای نمای سرامیک خشک | سرامیک خشک
نمای سرامیک خشک
  • مقاوم بودن در برابر یخ زدگی
  • عایق رطوبتی
  • تنوع در طرح و رنگ
  • ضد حریق بودن
  • تنوع در طرح و رنگ
  • قیمت مناسب

معایب نمای سرامیک خشک

  • عایق نبودن در برابر سرما و گرما و صوت
  • غیرقابل استفاده در نما در مکان های شلوغ به دلیل بازتاب شدید نور
  • مشکل پیوستگی سرامیک در نما

مشاهده پروژه بیمارستان نیشابور اجرا شده با سرامیک خشک

نمای سرامیک خشک بیمارستان نیشابور

 نمای آجری

برای استفاده از آجربرای نمای بیرونی ساختمان بایستی حتما از آجر نسوز استفاده شود.  قابل توجه کسانی که تنوع طلب هستند باید بگوییم که آجر نسوز از تنوع رنگ بالایی برخوردار است. امروزه برای اجرای آجر نسوز از سیستم خشک استفاده می کنند. در نتیجه از ملات برای اجرای نما استفاده نمی شود که این خود یک مزیت برای این نما محسوب می شود. درحال حاضر از نماهای آجری مدرن برای نماهای ساختمان های مسکونی استفاده می شود که زیبایی خاصی را دارد. این نما جلوه خاصی را به نمای ساختمان های مسکونی می دهد.

نمای ساختمان مسکونی
نمای آجری مدرن

مزایای نمای آجری

  • عایق حرارتی برودتی
  • مقاومت در برابر رنگ رفتگی
  • سرعت اجرای بالا
  • استفاده از سیستم خشک در اجرا
نمای ساختمان مسکونی
نمای آجری مدرن

معایب نمای آجری

  • جرم پذیر بودن
  • شوره زدن
  • هزینه بر بودن ترمیم و نگه داری
  • دوام و طول عمر پایین

نمای چوبی

چوبیکی از مصالح قدیمی در طراحی نما بوده است. مخصوصا که امروزه با پیشترفت تکنولوژی مدل های جدید از چوب تولید شده است. از جمله چوب ترمووودکه دارای مزایا و معایب می باشد. نمای چوبی جزء نماهای خاص برای ساختمان های مسکونی به شمار می رود. در سطح شهرها ساختمان های زیادی را که نمای چوبی داشته باشند را مشاهده نمی کنیم. یکی از مهم ترین دلایلی که استفاده از نمای چوبی را در ساختمان های مسکونی محدود کرده است گرانی آن است. نمای چوبی جزء نماهای گران قیمت محسوب می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 05191007707و یا 09913377500و 09913367500تماس بگیرید.
همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با همین شماره ارتباط برقرار کنید.

مزایای نمای چوبی(ترمووود)

  • مقاومت در برابر رطوبت
  • وزن کم
  • تنوع در رنگ
  • نصب آسان و سریع
اجرای نمای ترمووود
نمای ترمووود

معایب نمای چوبی

  • ترک برداشتن و خردگی و پوسیدگی چوب در صورت رنگ نزدن آن
  • امکان آسیب دیدگی چوب توسط حشرات
  • گران بودن
  • هزینه بر بودن نگه داری و ترمیم نمای چوبی

 

اجرای نمای ترمووود
اجرای نمای ترمووود
نمای مسکونی - نمای یک طبقه
طراحی نمای ترکیبی

نمای سنگی

در واقع با پیشرفت ماشین آلات استخراج سنگ شاهد استفاده چشمگیری از سنگ در نماهای ساختمانی هستیم. در حال حاضر سنگ تراورتن یکی از پرکاربردترین سنگ های نما می باشد. زیرا به دلیل خلل و فرجی که در سطح این سنگ وجود دارد اتصالش راحت است. نمای سنگی تقریبا در تمام نماهای ساختمان های مسکونی اجرا می شود. نمای سنگی پرکاربرد ترین نمای ساختمان در ایران در ساختمان های مسکونی است.

نمای ساختمان مسکونی
نمای مشبک – پنل مشبک در نمای ساختمان

مزایای نمای سنگی

  • مقاومت در برابر رطوبت
  • تنوع در رنگ و قیمت
  • اجرای سریع و آسان

معایب نمای سنگی (تراورتن)

  • عدم یکنواخت بودن طرح
  • مقاومت پایین در برابر سرما
  • خرد شدن در صورت خیس شدن سنگ و انجماد آن

کاتالوگ نمای ساختمان

کاتالوگ فایلی است که محصولات و خدمات هر شرکت یا گروه را نشان می دهد .کاتالوگ نمای ساختمان هر شرکتی با شرکت دیگر متفاوت است زیرا حوزه کاری شرکت ها و خدماتشان با هم متفاوت است. همین طور هر پیمانکار نمای ساختمان می تواند کاتالوگ اختصاصی خودش را داشته باشد .کاتالوگ نمای ساختمان فقط یک نوع نیست که تمام متریال های نمای ساختمان را پوشش بدهد هر شرکت کاتالوگ اختصاصی خودش را دارد به همین دلیل کاتالوگ نمای ساختمان را باید از هر شرکتی به صورت جداگانه درخواست کنید، به عنوان نمونه برای گروه ایناب، تولید کننده قطعات جی اف ارسی(gfrc) و بتن اکسپوز و طراحی و اجرای نماهای نوین ساختمانی این کاتالوگ وجود دارد که می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

عوامل تأثیرگذار در اجرا و انتخاب نمای ساختمان

بودجه و سرمایه

بودجه و سرمایه ای که برای اجرای نمای ساختمان مسکونی در نظر گرفته شده است، از مهم ترین عوامل در اجرای نما می باشد. مقدار ارزشی که کارفرمایان برای نمای ساختمان خود قائل می شوند متفاوت است. این باعث می شود که هرینه هایی که برای نما می کنند متفاوت باشد. هزینه هم که به صورت مستقیم در کار دخیل است و بسیاری از عوامل را مشخص می کند.

نمای ساختمان آجری مدرن
نمای ساختمان آجری مدرن

مصالح ساختمانی

در واقع مصالح تعیین کننده میزان استحکام، مقاومت و زیبایی سازه هستند. در واقع انتخاب مصالح علاوه بر بودجه تا حد بسیار بالایی نیز به موقعیت جغرافیایی سازه بازمیگردد. به این معنا است که قطعا مصالح مورد استفاده در شهرهای بزرگ صنعتی تا حد بسیار بالایی با مصالح بکار رفته در ساخت ساختمان در مناطق کوهستانی و گرمسیر متفاوت است و هر یک ویژگی خاص خود را دارند.

نمای ساختمان مسکونی
نمای مشبک

آب و هوا و اقلیم منطقه

اقلیم منطقه از تأثیرگذار ترین عوامل در اجرای نما است. شرایط آب و هوایی تأثیرات مخرب زیادی روی مصالح ساختمانی دارد که بایستی مصالح انتخابی به گونه ای باشد که با شرایط آب و هوایی منطقه سازگار باشد.

نمای ساختمان مسکونی
نمای آجری

طرح نمای ساختمان – نمای ساختمان مسکونی همکف ، یک ، دو ، سه ، چهار ، پنج ، شش و… طبقه

بیست 20 طرح نمای ساختمان مسکونی مدرن – همکف – ویلایی 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 05191007707و یا 09913377500و 09913367500تماس بگیرید.
همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با همین شماره ارتباط برقرار کنید.

 

ایناب - نمای خشک - مجری نمای ساختمان
چرا ایناب
استخدام - همکاری با ایناب
همکاری با ایناب

30 دیدگاه برای “نمای ساختمان مسکونی – معرفی نمای مدرن و سنتی مسکونی + کاتالوگ نمای ساختمان

    • محمد اسلام دوست گفته:

      سلام و درود

      تایل های بتن اکسپوز با توجه به ابعاد و اندازه ای که دارن و یا در برخی پروژه ها با توجه به طرح و شکلی که دارند قیمت های متفاوتی دارند.

      برای اطلاع حدودی از قیمت پنل های بتن اکسپوز پییشهاد میکنم حتما مقاله زیر رو بخونید:

      >>> قیمت تایل های بتن اکسپوز + قیمت نهایی <<< برای اطلاع دقیق از قیمت روز تایل های بتن اکسپوز لطفا برای ما اطلاعات تماستون رو یا در کامنت و یا در بخش گفتگوی آنلاین قرار دهید تا باهاتون تماس بگیریم و راهنمایی های لازم خدمتتون ارائه بشه و یا با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید: 09913377500 09158757300

    • محمد اسلام دوست گفته:

      سلام و درود

      ما تولید تولیدکننده دیوار پوش های بتنی هستیم دوست عزیز برای اطلاع از قیمت ها میتونید مقاله زیر رو مطالعه کنید تا قیمت حدودی و رنج قیمت دیوار پوش های بتنی دستتون بیاد

      قیمت دیوارپوش بتنی (کلیک کنید)

      برای اطلاع دقیق تر و مشورت در مورد خرید میتونید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید:

      09913377500
      09158757300

  1. مسعودی گفته:

    سلام

    چند نمونه نمای ساختمان ساده و ارزان میشه معرفی کنید؛

  2. احمدپور گفته:

    سلام
    میشه بهترین متریال های نما رو برای نمای ساختمان مسکونی مدرن معرفی کنید

    • محمد اسلام دوست گفته:

      درود دوست عزیز

      برای نمای ساختمان مسکونی مدرن پیشنهاد میشه از متریال های مدرن و بروز مثل بتن اکسپوز و جی ار سی GRC استفاده کنی …

      با این دو متریال مدرن نماهایی خاص و منحصر به فرد میشه طراحی و اجرا کرد…

  3. نجفی گفته:

    عکس های بیشتری از نمای ساختمان مخصوصا مسکونی مدرن قرار بدید لطفا

    • محمد اسلام دوست گفته:

      درود دوست عزیز

      چشم حتما بزودی عکس های بیشتری قرار خواهیم داد…

  4. شجاعی گفته:

    نمای ساختمان مسکونی ویلایی همکف رو چه متریالی پیشنهاد میدید؟

    • محمد اسلام دوست گفته:

      درود دوست عزیز وقت بخیر

      ببینید برای اینکه متریال نمای ساختمان ویلایی رو بتونید دقیق تر و بهتر انتخاب کنید بایستی دقت داشته باشید که ساختمان در کدام منطقه هست، آب و هوا چطور هست، شرایط مالی پروژه به چه صورت هست، سلیقه شما چه نوع معماری هست و… این موارد قطعا در انتخاب شما تاثیر مستقیم دارند، در نتیجه پیشنهاد میکنم حتما با ما تماس بگیرید تا بتونیم دقیق تر راهنمایی های لازم رو انجام بدیم.

      همچنین می تونید در مقاله زیر متریال های روز دنیا در نمای ساختمان رو مشاهده کنید:

      جدیدترین متریال های نمای ساختمان

  5. پیره گفته:

    وقتتون بخیر

    خیلی ممنون بابت مقاله خوبتون

    در مورد کاربردهای جی اف ار سی برای نمای ساختمان مسکونی بیشتر توضیح میدید؟

    میخوام بازسازی کنم نمای ساختمونم رو

    • محمد اسلام دوست گفته:

      درود دوست عزیز

      خوشحالم که مفید بوده براتون

      خدمتتون عرض کنم که جی اف ار سی gfrc یا جی ار سی grc یکی از بهترین متریال های حال حاضر نمای ساختمان هست فرقی نمیکنه برای نمای ساختمان مسکونی، تجاری، نمای برج یا هر ساختمانی با کاربری دیگه ای!
      با جی ار سی میتونید بدون محدودیت ایده های خود را در نمای ساختمان پیاده سازی کنید… پنل های پیش ساخته جی ار سی رو در هر ابعاد و اندازه ای و در طرح های بسیار متنوع میتونیم تولید کنیم و در اختیارتون قرار بدیم.

      از اونجایی که جی ار سی رو میشه به روش های خیلی متنوع و سفارشی نصب و اجرا کرد برای بازسازی نما هم گزینه بسیار خوبی میتونه باشه و همچنین میتونید با هر متریال دیگه ای که در نظر دارید اون رو ترکیب کنید تا نمایی جذاب و خاص را طراحی و اجرا کرده باشید.

  6. بابک گفته:

    سلام خسته نباشید از نظر قیمت و کیفیت جی اف آر سی مناسب تر هست یا سنگ های نما؟

    • محمد اسلام دوست گفته:

      سلام و درود
      این مقایسه از ریشه اشتباه هست دوست عزیز

      قیمت و کیفیت تقریبا همیشه پشت هم درمیان و همدیگه رو کاور می کنند…
      از نظر قیمتی نمای جی اف ار سی قطعا گرون تر و پر هزینه تر از سنگ تراورتن هست البته که سنگ تراورن درجه 1 اگر با سبک نمای رومی اجرا بشه حتی از جی اف ار سی با اون همه مزیت و ویژگی هم گرون تر در میاد…
      اما کیفیت کلا موضوع مفصلی هست، کیفیت باید دقیقا مشخص بشه که منظور چی هست، از نظر مقاومت جی ار سی اصلا با سنگ قابل مقایسه نیس و به شدت بالاتره کیفیت اجرایی و نهایی نمای جی ار سی هم از سنگ خیلی بهتره

      البته که بازم تکرار میکنم باید دقیقا مشخص بشه که هدف از این سوال چیه و این سبک سوالات معمولا پاسخ مشخصی ندارند و پاسخ هم با ابهام خواهد بود.

  7. قوامی گفته:

    سلام وقتتون بخیر نحوه ی اجرا جی اف ار سی در ساختمان های مرتفع به چه صورت هست؟

    • محمد اسلام دوست گفته:

      درود
      اجرای نمای grc همانطور که تولید نمای gfrc محدودیتی ندارد، محدویتی ندارد و قادر خواهیم بود برای هر پروژه دیتیل اجرایی متفاوت و اختصاصی برای پروژه را طراحی و اجرا کنیم…
      به عنوان مثال گروه ایناب در پروژه برج ادیما در شهر نور، دیتیل اجرایی طراحی و اجرا کرد که تمامی نمای 33 طبقه برج از طبقات قابل اجرا بود و بدون نیاز به کلایمر نمای جی ار سی به صورت کامل اجرا شد.

      در نتیجه با بررسی دقیق هر پروژه می توان روش نصب اختصاصی برای پروژه طراحی و اجرا کرد.

  8. موسوی گفته:

    سلام ممنون بابت اطلاعاتتون
    میخواستم بدونم می تونیم روی نما ای که تماما شیشه است جی اف آر سی کار کنیم؟

    • محمد اسلام دوست گفته:

      درود

      به صورت عمومی میشه بله اما به صورت تخصصی بهتره نما بررسی بشه شاید سازه ای که در حال حاضر در نمای ساختمان وجود داره پاسخگوی اجرای نمای جی اف ار سی نباشه

  9. هوشمندی گفته:

    سلام شما فقط تولید نمای جی اف آر سی دارید یا اینکه اجرا هم انجام میدید؟
    و اجرا در چه شهر هایی دارید؟

  10. محمدرضا کاوه گفته:

    سلام خداقوت
    وزن پنل های جی اف آر سی چقدر هست به طور کلی وزن زیادی به ساختمان وارد نمیکنه؟

    • محمد اسلام دوست گفته:

      درود بر شما
      جی ار سی از اونجایی که میشه با ضخامت پایین و ابعاد بزرگ تولید بشه وزن نهایی نما رو به شدت نسبت به بسیاری از متریال ها کاهش میده

  11. مخبر گفته:

    سلام خداقوت
    می خواستم بدونم اگر نمای ساختمان سنگ کار شده باشه امکان این هست که جی اف آر سی روی سنگ اجرا بشه؟

    • محمد اسلام دوست گفته:

      درود بر شما وقت شما بخیر

      حتما قربان قابل اجرا هست
      از سازه اصلی ساختمان دستک هایی گرفته خواهد شد و زیرسازی فلزی مربوط به نمای جی ار سی انجام میشه و بعد پنل ها در نما اجرا میشه بدون نیاز به تخریب و جمع اوری نمای قبلی ساختمان

  12. فراهانی گفته:

    سلام خسته نباشید.
    امکانش هست توضیح مختصر از جی ار سی بدید؟

    • محمد اسلام دوست گفته:

      درود بر شما

      جی ار سی بتن تقویت شده با الیاف شیشه هست که با این بتن می توان انواع پنل های پیش ساخته بتنی را در ابعاد و اندازه های مختلف و در طرح های سفارشی تولید و اجرا کرد.

      به صورت کامل و جامع می توانید در مقاله زیر در مورد جی ار سی مطالعه نمایید؛

      مطالعه بیشتر؛ جی ار سی چیست؟

  13. عنایتی گفته:

    سلام آدرس چند پروژه ی اجرا شده با پنل جی اف آر سی در تهران را جهت بازدید اعلام می کنید لطفا

    • محمد اسلام دوست گفته:

      درود بر شما وقتتون بخیر

      آدرس دقیق از پروژه های اجرا شده GFRC در تهران را باید از کارشناسان فروش بگیرید

      با شماره 09913377500 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *