جی اف ار سی gfrc – بتن اکسپوز – نرده سنگی – کرج

نمای ساختمان کرج | جی ار سی | بتن اکسپوز

جدیدترین نمای ساختمان را با ایناب در شهر  خود ، کرج تجربه کنید. ایناب به عنوان تولیدکننده، طراح و مجری نماهای نوین ساختمان محصولات و خدمات خود را در سراسر کشور ارائه می کند و هیچگونه محدویتی تقریبا ندارد. محصولات ایناب در حال حاضر جی اف ار سی ( gfrc ) ، بتن اکسپوز، سنگ نما، سنگ طرح چوب، سنگ های نقش برجسته، نرده سنگی و… می باشد. در ادامه توضیحات مختصری در رابطه با این محصولات ارائه می شود.

نمای ساختمان جی اف ار سی ( gfrc ) کرج

جی اف ار سی ( gfrc ) به زبان ساده بتن تقویت شده با الیاف شیشه می باشد. در این بتن برای پوشش ضعف بتن در کشش از الیاف شیشه به جای میلگرد استفاده می شوند. این عدم وجود میلگرد یکی از عواملی است که باعث می شود جی اف ار سی ( gfrc ) هیچ گونه محدودیتی در طرح و شکل برای تولید و اجرا نداشته باشد. در حال حاضر ایناب بیش از 30 طرح پنل پیش ساخته جی ار سی ( grc ) در ابعاد و طرح های مختلف را در خط تولید خود داشته و در اسرع وقت تولید و عرضه می کند.

این پنل ها چون قالب سازی شده اند و عملا  نیازی به هزینه جدید برای قالب سازی ندارند، قیمت مناسب تری نسبت به طرح های سفارشی دارند.  التبه لازم به ذکر است که هیچگونه محدودیتی در طرح تولید وجود ندارد.

مزایای بتن جی اف ار سی gfrc / grc

♦ امکان تولید قطعات مشبک و خاص با ابعاد دلخواه

یکی از دغدغه‌های معماران و طراحان خلاق، اجرایی شدن طرح‌هایشان است. چون خیلی از طرح‌ها با مصالح و متریال های دیگر قابل اجرا نیست؛  اما با نمای جی ار سی تقریباً هیچ‌گونه محدودیتی در تولید قطعات ازنظر طرح، نقش، اندازه و رنگ وجود ندارد.  امکان تولید قطعات مشبک و نقش برجسته و باکس‌های بزرگ نیز با نمای جی ار سی gfrc | grc امکان‌پذیر است.

♦ ارزش‌آفرینی برای ساختمان

همان‌طور که کالاهای برند و مارک‌دار برای مشتریان خود اعتبار ایجاد می‌کنند، یک ساختمان با نمای متفاوت و خاص هم می‌تواند چند برابر برای مالکان و ساکنان خود ایجاد ارزش و اعتبار نماید.  نمای ساختمان اولین تصویری است که از هر ساختمان در ذهن‌ها باقی می‌ماند.  نمای جی اف ار سی gfrc / grc می‌تواند برای مالکان، مجریان، طراحان و ساکنان آن ارزش و اعتبار ایجاد نماید.

♦ مقاومت در برابر تنش و ضربه

وجود الیاف شیشه در نمای جی اف ار سی gfrc | grc باعث شده این محصول در برابر ضربه و تنش بسیار مقاوم باشد که این‌یکی از برترین مزیت‌های نمای gfrc هست.

♦ مقاوم در برابر زلزله

کشور ما زلزله‌خیز است و هرلحظه باید آمادگی کافی در برابر زلزله را داشته باشیم. از آنجایی نمای جی اف را سی gfrc | grc در برابر ضربه و تنش مقاوم هست و نصب آن نیز به‌صورت خشک انجام  می‌گردد، کاملاً در برابر زلزله مقاوم می‌باشد

♦ سرعت در اجرا

توجیه اقتصادی یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها برای ساخت هر ساختمان هست.  زمان ساخت می‌تواند تأثیرات زیادی در هزینه‌های ساخت یک پروژه ساختمانی بگذارد. نمای جی اف ار سی یک نمای پیش‌ساخته است که اجرای آن بسیار سریع‌تر و ایمن‌تر از سایر نماها هست.

♦ سبک‌ سازی ساختمان

همه طراحان و مهندسین در انتخاب متریال ها به مقوله سبک‌سازی اهمیت می‌دهند.  از آنجایی که روش نصب جی اف را سی بدون ملات و به‌صورت خشک هست، وزن کلی نما نسبت به خیلی از متریال های نما کاهش می‌یابد.

♦ مقاوم در یخبندان و شرایط سخت جوی

نمای جی اف ار سی gfrc | grc به دلیل جذب آب پایین و مقاوم بودن بافت مولکولی آن در يخبندان و سرماهای بسیار شدید نیز مقاوم هست.

♦ مقاومت در برابر حریق

انتخاب متریال های ضد حریق نمای ساختمان تبدیل به یک اجبار شده است.  چون حوادث زیادی به دلیل حریق در نمای ساختمان اتفاق افتاده است.  نمای جی اف ار سی به دلیل این که پایه اصلی آن سنگ هست، کاملاً در برابر حریق مقاوم می باشد.

♦ تعمیر و تغییر آسان

در صورتی که به هر دلیلی نیاز به تعمیر و تغییر قطعات در نما باشد، به دلیل این‌که به‌صورت خشک نصب‌شده، به‌راحتی این کار در نمای جی اف را سی gfrc / grc انجام می‌گردد.

پیشنهاد مطالعه: بتن gfrc چیست؟ – هرآنچه نیاز است درباره gfrc بدانید.
نمای ساختمان کرج
نمای ترکیبی جی اف ار سی و سنگ
پنل مشبک جی اف ار سی | gfrc
نمای ساختمان کرج | جی اف ار سی gfrc

نمای ساختمان بتن اکسپوز کرج

بتن اکسپوز می توان گفت که یکی از بهترین متریال های برای نمای داخلی و خارجی برای معماری مدرن می باشد. از پنل های پیش ساخته بتن اکسپوز هم می توان در نمای داخلی و هم در نمای خارجی استفاده کرد و فضایی خاص را ایجاد کرد. پنل های بتن اکسپوز نیز در ابعاد مختلف و سفارشی تولید می شوند و با توجه به نیاز پروژه می توان این پنل ها را به صورت خشک و یا با ملات اجرا کرد.

مزایای بتن اکسپوز

دوام و مقاومت بالا

نمای ساختمان به عنوان یکی از مهمترین آیتم های ساختمان همواره در برابر نور خورشید و شرایط سخت جوی  قراردارد که تعمیر و ترمیم آن نه تنها هزینه های بالایی برای مالکان خواهد داشت بلکه مشکلاتی فراوانی برای مالکان و مجاوران پیش خواهد آورد. بتن نمایان یکی از مقاوم ترین و با دوام ترین متریال های نمای ساختمان می باشد.

سرعت اجرای بالا

یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب هر متریال سرعت اجرای آن می باشد. تایل های بتن اکسپوز مسلح به صورت پیش ساخته بوده و در نصب آن نیازی به ملات نمی باشد. به همین دلیل با سرعت زیادی نصب آن انجام می پذیرد.

زیبایی منحصر به فرد

یکی از دلایلی که پنل ها و نمای بتن اکسپوز را همه نمی پسندند، این است که زیبایی خاصی دارد. زیبایی خاص نمای بتن اکسپوز باعث می شود که افراد خاص و با سلیقه خاص این محصول را بپسندند.  این محصول معمولا مورد توجه و مورد تایید افرادی است که به معماری و سبک مدرن علاقه دارند.

مقاومت در سرما و یخبندان

بیشتر مناطق کشور ما سردسیر می باشد که در اجرای نما باید به مقاوم بودن آن در برابر یخبندان توجه کرد.بتن اکسپوز یا بتن نمایان چون سطحی صیقلی دارد، تقریبا می توان گفت جذب آبی نزدیک به صفر دارد. همانطور که می دانید ترکیدگی و پوکیدن مصالح ساختمانی در زمستان به دلیل یخ زدن و افزایش حجم آب داخل حفره های آنها می باشد. به همین دلیل چون بتن اکسپوز جذب آبی ندارد، در سرما و یخبندان کاملا مقاوم می باشد.

بدون محدودیت در ابعاد

پنل ها و تایل های بتن اکسپوز در ابعاد و اندازه های دلخواه و به صورت سفارشی توسط گروه ایناب تولید و عرضه می شود. کارفرکایان می توانند ابعاد تایل های بتن اکسپوز خود را سفارش دهند و در نمای خود به کار ببرند، بدون اینکه نگرانی از این بابت وجود داشته باشد.

بدون محدودیت در رنگ بندی

ایناب پنل های بتنی نما را در رنگ های سفارشی و خاص نیز تولید و عرضه می نماید. رنگ بتن اکسپوز ایناب به صورت عمقی بوده و به هیچ عنوان پوسته پوسته نمی شود و مانند رنگ های معمولی از بین نمی رود. رنگ پنل های بتنی نما معمولا به صورت معمولی و هم رنگ با بتن سفارش داده می شود.

پیشنهاد مطالعه: بتن اکسپوز چیست؟ – راهنمای جامع + آپدیت 1402
بتن اکسپوز ایناب
نمای ساختمان کرج | بتن اکسپوز

سنگ نقش برجسته | سنگ طرح دار | کرج

سنگ نقش برجسته امروزه به یکی از جزئیات اصلی نماهای رومی و سنگی تبدیل شده است. قیمت بالای سی ان سی و عدم مقاومت کافی سنگ های سی ان سی شده باعث شده که ایناب سنگ های نقش برجسته پیش ساخته را نیز وارد تولیدات خود کند. سنگ های نقش برجسته ایناب با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی عرضه می شوند و دیگر نیازی به هزینه های بالای سی ان سی نمی باشد. سنگ های نقش برجسته ایناب طرح های مختلف با ابعاد مختلفی دارند که البته برای هر پروژه می توان با توجه به نیاز پروژه طرح مورد نیاز آن را تولید کرد.

پیشنهاد مطالعه: هرآنچه نیاز است درباره سنگ های نقش برجسته ایناب بدانید
سنگ نقش برجسته
سنگ cnc

نرده سنگی طرحدار 

تکراری شدن نرده های سنگی صراحی در نماها و تراس ها باعث شده تا ایناب نرده های سنگی طرح دار را تولید و عرضه کند. نرده های سنگی طرح دار ایناب در طرح ها و ابعاد متفاوت تولید می شوند. در ضمن نرده های سفارشی نیز تولید می شوند  و محدویتی در این زمینه وجود ندارد.

پیشنهاد مطالعه: آشنایی با انواع نرده سنگی – نکاتی که باید برای خرید آن درنظر داشته باشید
نرده سنگی ایناب | نرده رویال
نرده ایناب | نرده رویال

سنگ طرح چوب | بتن اکسپوز طرح چوب

سنگ های طح چوب ایناب می توانند گزینه بسیار مناسبی برای کاهش هزینه ها در استفاده از چوب برای نما و علی الخصوص نمای داخلی باشند. این سنگ ها با کیفیت سطحی بالا و با دوام در رنگ های مختلف تولید می شوند. قیمت این سنگ در مقایسه با ترمووود بسیار مناسب می باشد که می تواند هزینه ها را به مقدار زیاد کاهش دهد.

پیشتهاد مطالعه: سنگهای طرح چوب ایناب – مشخصات فنی+انواع+قیمت
نماي تركيبي سنگ طرح چوب و كامپوزيت
نماي تركيبي سنگ طرح چوب و كامپوزيت

سنگ نما کرج | سنگ نمای ارزان

سنگ پرنس ایناب سنگی با قیمت مناسب و کیفیتی بالا می باشد که برای افرادی مناسب است که نمی خواهند هزینه زیادی را در نمای ساختمان خود داشته باشند. سنگ پرنس ایناب با ابعاد 40*60 در رنگ های سفارشی تولید می شود. این سنگ نسبت به سنگ طبیعی امنیت بیشتری در نما دارد زیرا به دلیل اسکوپ های جایگذاری شده درگیری زیای با نما خواهد داشت.

نمای سنگ ارزان، زیبا و مقاوم
سنگ پرنس، زیباتر، ارزانتر، مقاوم تر

در مورد کرج

کرج مرکز استان البرز، مرکز شهرستان کرج و یکی از شهرهای بزرگ ایران است و به عنوان شهر چهارم بزرگ ایران شناخته می‌شود. کرج یک شهر کوهپایه‌ای است که در دامنه رشته کوه‌های البرز و در بلندای ۱٬۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد. همچنین این شهر دومین شهر ایران است که دارای قطار شهری (مترو تهران کرج هشتگرد) و همچنین در حال ساخت ۶ خط تفکیکی مترو است.

جمعیت شهر کرج بر پایۀ سرشماری سال ۱۳۹۵ ه‍.خ برابر با ۱٬۵۹۲٬۴۹۲ تن بوده که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومه شهر (کلان‌شهرکرج) به ۱٬۹۷۳٬۴۷۰ تن می‌رسد. کرج چهارمین شهر پرجمعیت ایران و بیست و دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

کرج کوچک‌ترین استان ایران که نام آن بر گرفته از مرتفع‌ترین رشته کوه‌های کشور است، با مساحت ۵٬۱۲۵ کیلومتر مربع، کمتر از نیم درصد (حدود ۰٫۳۱ درصد) از وسعت کشور را به خود اختصاص داده‌است.کرج پس از تهران بزرگ‌ترین شهر مهاجرپذیر ایران است و به همین دلیل به آن لقب «ایران کوچک» داده شده‌است. همچنین جمعیت این شهر نسبت به سایر شهرهای بزرگ ایران جوان‌تر است، و بالاترین میزان رشد موالید یا زاد و ولد را به خود اختصاص داده‌است.این شهر در میان کلان‌شهرهای ایران با رشد جمعیت سالانه ۳٫۱۴ درصد بالاترین رشد جمعیت را دارد. ادامه مطلب

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره 05142222550 و یا 09913377500 تماس حاصل نمایید.
همچنین می توانید از طریق واتساپ یا  تلگرام با همکاران ما در ارتباط  باشید.

 

همکاری با ایناب
همکاری با ایناب
چرا ایناب
چرا ایناب

2 دیدگاه برای “جی اف ار سی gfrc – بتن اکسپوز – نرده سنگی – کرج

  1. امید خلیفع گفته:

    سلام نیاز به لیست قیمت و شرایط دریافت نمایندگی در. شهرستان چهار باغ کرج

    • فاطمه معقولی گفته:

      سلام جناب خلیفه
      لطفا از طریق لینک زیر فرم درخواست نمایندگی را کامل کنید .همکاران ما در اولین فرصت بررسی می کنند و نتیجه رو خدمتتون اعلام می کنند.
      موفق باشید.
      ایناب
      فرم درخواست نمایندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *