نمای سرامیک خشک ؛ روش های اجرای نمای سرامیک خشک +مزایا و معایب + قیمت

اجرای نمای سرامیک خشک
ایناب را در اینستاگرام دنبال کنید

نمای سرامیک خشک

روش های مدرن اجرای نمای ساختمان به روش خشک، برای اولین بار در دهه 70 میلادی در کشور آمریکا به نصب سنگ به روش خشک در ساختمان های با ارتفاع زیاد صورت گرفت. در اجرای نمای خشک، پیشرفت هایی صورت گرفته است که باعث منحصر به فرد شدن اجرای نمای ساختمان به روش خشک شود. روش خشک مزایا و ویژگی هایی دارد که باعث شده است رفته رفته کاربرد آن در سراسر دنیا بیشتر و بیشتر شود. یکی از نماهای خشک که امروزه مورد استقبال زیادی قرار گرفته است سرامیک خشک می باشد. در این مقاله در مورد اجرای نمای سرامیک خشک توضیحاتی ارائه خواهد شد. امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

اجرای نمای سرامیک خشک
اجرای نمای سرامیک خشک

سوالات متداول نمای سرامیک خشک

عوامل و آیتم های زیادی در قیمت نمای سرامیک خشک تأثیرگذار هستند و باید در مورد همه اونها اطلاعات داشته باشید تا بتونید قیمت و هزینه حدودی نهایی نمای سرامیک خشک را تخمین بزنید. توضیحات بیشتر از حوصله این مطلب خارج هست، پیشنهاد میکنم مقاله مربوط به قیمت نمای سرامیک خشک
رو مطالعه کنید؛

پیشنهاد مطالعه: قیمت نمای سرامیک خشک
اجرت نصب و اجرای نمای سرامیک خشک در هر پروژه با پروژه های دیگه فرق می کنه و باید پروژه به صورت کامل توسط شرکت های مجری مثل ایناب مورد بررسی قرار بگیره تا امکان اعلام هزینه نهایی وجود داشته باشه؛

پیشنهاد مطالعه: قیمت نمای سرامیک خشک
تایل مشبک سیمانی
پنل بتنی طرح گلسا-GFRC ایناب
در صورتی که زیرسازی نما به صورت کامل انجام شده باشه، تایل های سرامیک با سرعت بالایی قابل اجرا هستند. به طور کلی نماهای خشک سرعت اجرای بالایی دارند و همچنین همراه با سایر قسمت های پروژه امکان اجرای نماهای خشک مثل سرامیک خشک وجود داره و نیازی نیست که حتما بخش زیادی از اسکلت پروژه آماده بشه تا نما قابل اجرا باشه.
نمای سرامیک خشک به دو روش اصلی زیر اجرا میشه که در همین مقاله به طور کامل توضیح دادیم؛

  • روش نمایان
  • روش غیرنمایان
در اجرای نمای سرامیک خشک از یراق آلات مختلفی برای اتصال پوسته نما یعنی سرامیک ها به زیرسازی استفاده میشه و در روش های نصب سرامیک خشک، همونطور که از اسم اونها پیداست یراق آلات قابل مشاهده در نما و غیرقابل مشاهده در نما هستند.
بله سرامیک های خشک پرسلانی انواع مختلفی دارند که بایستی برحسب نیاز پروژه انتخاب شوند.
سرامیک های پرسلانی، سرامیک هایی هستند که با مواد خاص و با روش های خاص تولید می شوند تا مقاومت و دوام کافی در برابر شرایط آب و هوایی و شرایط مختلف نما را داشته باشند.
انتخاب سرامیک مجوف یا توپر کاملا بستگی به شرایط و وضعیت پروژه شما دارد و بهتر است حتما قبل از اقدام برای خرید با شرکت های متخصص مشورت کنید؛

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید:

09913377500  –   05191007707

سرامیک خشک یکی از بهترین نماهای برای برج ها و ساختمان های بلند مرتبه، بیمارستان ها، هتل ها و مجتمع های بزرگ می باشد.
به طور قطعی نمی توان مشخص کرد بهترین روش اجرای سرامیک خشک  کدام روش هست ، اما روش اجرای نمایان با سیستم کلیپس بیشترین کاربرد را دارد و  معمولا در بیش از 90 درصد پروژه های اجرایی سرامیک خشک از این سیستم اجرای سرامیک خشک استفاده می شود.

روش اجرای نمای سرامیک خشک – مجری سرامیک خشک

اجرای نمای سرامیک خشک به صورت کلی به دو روش نمایان و غیر نمایان انجام می شود.

نصب سرامیک خشک به روش نمایان (visible)

در این روش همانطور که اسمش پیداست قطعات و سیستم نگهداره سرامیک در نما قابل رویت و نمایان هست.

اجرای نمای سرامیک خشک با سیستم کلیپس

در این روش تایل های سرامیک خشک توسط قطعات کلیپس ساخته شده از فولاد ضدزنگ (stainless steel)، به ریل های آلومینیومی زیرسازی در فواصل مشخص متصل می شود. همان گونه که از اسمش پیداست قسمتی از قطعه نگهدارنده سرامیک در نما قابل رویت و نمایان می باشد.

در این روش ابتدا زیرسازی فلزی اجرا شد و رانرها توسط براکت های آلومینیومی به زیرسازی اجرا شد، پیچ شده و از نظر شاقولی رگلاژ می شود سپس کلیبس های نگهدارنده سرامیک در ریل ها یا رانرها جای گذاری شده و در تراز مشخص با پیچ ثابت می شوند و سرامیک هایی که از قبل مسلح شده اند توسط  کلیپس ها نصب می شود و حداقل فاصله بین پنل های سرامیک باید 4 میلی متر باشد.

از مزایایی این روش سرعت نصب بالا و از معایب  آن فقط دیده شدن قسمتی از کلیپس های نگهدارنده می باشد.

در این روش کلیپس ها به وسیله رنگ پلی استر به روش الکترواستاتیکی همرنگ سرامیک انتخاب شده می شود تا دید کمتری داشته باشد.

در این روش پشت سرامیک ها لاستیک تنشگیر (EPDM )یا فنر قرار داده می شود تا از لغزش سرامیک ها جلوگیری شود.

 

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک نمایان - دیتیل
مجری نمای سرامیک خشک نمایان
دیتیل نصب سرامیک خشک نما
دیتیل نصب نمای سرامیک خشک با سیستم کلیپس

نصب سرامیک خشک به روش غیرنمایان (invisible)

در روش غیر نمایان همانطور که اسمش پیداست اتصالات و قطعات نگهداره تایل های سرامیک خشک در نمای ساختمان رویت نمی شود و نمایان نیستند. در این روش تایل های سرامیک خشک تقریبا به هم چسبیده و نمایی یکدست را به وجود می آورند.

دیتیل نصب سرامیک خشک به روش غیر نمایان
دیتیل نصب و اجرای سرامیک خشک به روش غیر نمایان

سیستم کیل (Keil)

اتصالات کیل، اتصالات مکانیکی مخفی بدون نیاز به چسب هستند. از این اتصالات برای پوشش نما استفاده می شود. این سیستم به صورت گسترده در پوشش نما، سطوح بام و دیوارهای داخلی  خارجی کاربرد دارد. در این سیستم، سرامیک خشک به وسیله قطعات آلومینیومی کلمپ بر روی ریل های آلومینیومی نصب می شود. ابتدا زیرسازی فلزی اجرا شده و ریل های آلومینیومی به صورت افقی به زیر سازی پیچ شده و رگلاژ می شود.

سرامیک ها پس از آماده شدن توسط کلیپس ها روی ریل ها نصب ورگلاژ می شود از مزایای این روش سرعت نصب بالا و ایجاد نمای یکدست بدون دیده شدن نگهدارنده های سرامیک می باشد و از معایب آن احتمال ریزش بالاتر در صورت شکستن سرامیک  در اثر ضربه نسبت به روش نمایان می باشد.

دیتیل نصب نمای سرامیک خشک غیرنمایان
دیتیل نصب نمای سرامیک خشک غیرنمایان

سیستم شیاری

این روش هم مانند روش کیل است  با این تفاوت که درپشت سرامیک ها پس از مسلح شدن شیارهای مخصوص توسط دستگاه شیار زن مکانیکی در دو جهت مخالف ایجاد می شود که کلیپس ها توسط چسب در این شیار ها محکم می شود و در مرحله آخر سرامیک آماده شده به واسطه کلیپس ها روی ریل ها نصب ورگلاژ می شود.

از مزایای این روش هم ایجاد نمای سرامیک یکدست بدون دیده شدن نگهدارنده های سرامیک می باشد و از معایب آن کاهش استحکام سرامیک به دلیل ایجاد شیار در پشت آن و احتمال ریزش بالاتر در صورت شکستن سرامیک در اثر ضربه نسب به روش نمایان می باشد.

اجرای نمای سرامیک خشک
اجرای نمای سرامیک خشک

 

پنل بتنی نما
پنل بتنی اکسپوز ایناب

اهمیت اجرا و نصب صحیح نمای سرامیک خشک

نمای سرامیک خشک از جدیدترین نماهای ساختمانی است و اجرای آن نیاز به افراد متخصص و کاردان دارد. در صورتی که اجرای نمای سرامیک خشک به درستی انجام نشود، مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت و باعث از بین رفتن سرمایه و وقت ما خواهد شد. مشکلاتی مثل عدم زیبایی، عدم مقاومت کافی سرامیک در نما، جداشدگی سرامیک از نما، عدم عایق بودن نما و مشکلاتی دیگری که به وجود خواهد آمد. از این رو بایستی اجرای نمای سرامیک خشک که کاری کاملا تخصصی است، توسط افراد متخصص انجام شود.

شرکت ایناب تولیدکننده، طراح و مجری نماهای نوین ساختمان، با سابقه ی بیش از 15 سال اجرای نماهای نوین ساختمانی، آمادگی خود را برای همکاری در پروژه های نمای ساختمان و اجرای نمای سرامیک خشک در سراسر کشور اعلام می کند؛
09913377500  تماس بگیرید
دتایل و جزئیات نصب سرامیک خشک در نما
دتایل و جزئیات نصب سرامیک خشک در نما

نکات مهم در اجرای نمای سرامیک خشک + نصب

  1. چارچوبی که برای اجرای نمای سرامیک خشک انتخاب می شود باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد.
  2. اتصالات بایستی در برابر سرما، گرما، یخبندان، بخارآب و گازها و آلایندگی های موجود در هوا مقاوم باشند.
  3. مصالح زیرسازی باید به گونه ای انتخاب شوند که از لحاظ شیمیایی با هم مغایرت نداشته باشند و دچار خوردگی و پوسیدگی نشوند.
  4. برآمدگی ها، پنجره ها و لبه هایی که نیاز به درز بندی دارند با دقت زیاد درز بندی شوند.
  5. پس از نصب و اجرای نمای سرامیک خشک، کیفیت کل نما مورد بررسی و آزمایش قرار بگیرددر ساخت بست­‌ها از فولاد ضدزنگ استفاده کنید
  6. ابعاد و فاصله نصب بست­‌ها به صورت دقیق و مناسب با ابعاد ساختمان محاسبه می گردد
  7. بین بست‌­ها از واشرهای پلاستیکی مقاوم برای جلوگیری از خراب شدن نما بر اثر فشار و ضربات وارده استفاده می گردد
  8. حداقل از ۲ بست برای نصب ریل­‌های نگهدارنده پنل های سرامیکی استفاده می گردد
  9. پنل ­های سرامیک بدون شکستگی و یا کثیفی باشند
مجری نمای سرامیک خشک
نصب نمای سرامیک خشک
پنل مشبک جی ار سی gfrc
پنل بتنی طرح آیلین-GFRC ایناب

زیرسازی نمای سرامیک خشک

زیرسازی نمای سرامیک خشک با استفاده از پروفیل های آلومینیومی و یا فلزی انجام می شود. در اکثر مواقع از آلومینیوم برای زیر سازی استفاده می شود زیرا هم طول عمر بیشتری دارد و هم باعث سبک تر شدن نما می شود. برای اجرای نمای سرامیک خشک ابتدا باید زیرسازی به صورت شبکه ای متناسب با ابعاد سرامیک انجام شود سپس سرامیک ها به روش های مربوط به اجرای نما، روی زیرسازی نصب و اجرا می شوند. از آنجایی که هیچ گونه متریال چسبنده ای در زیرسازی استفاده نمی شود و نما کاملا خشک اجرا می شود، می توان تضمین کرد که به هیچ عنوان پنل های سرامیکی از نما جدا نمی شوند. 

رانر افقی - زیرسازی نمای سرامیک خشک
زیرسازی نمای سرامیک خشک – رانرهای افقی
دیتیل نحوه نصب سرامیک خشک | مجری نمای سرامیک خشک
دیتیل نصب و زیرسازی سرامیک خشک در نما – کلیپس نگهدارنده
زیرسازی نمای سرامیک خشک - رانر افقی
زیرسازی نمای سرامیک خشک – رانر افقی

مدت زمان اجرای نمای سرامیک خشک

مدت زمانی اجرای نماهای ساختمانی با در نظر گرفتن عواملی مثل محاسبه سطح نما، ارتفاع ساختمان، جزئیات نماسازی، تعداد مجریان نما و … محاسبه می­‌شود.

برای مشاوره و خرید تماس بگیرید

 

0519100770709913377500

سرامیک خشک - اجرای نمای سرامیک خشک
اجرای نمای سرامیک خشک

مصالح مورد نیاز برای اجرای نمای سرامیک خشک

  • کلیپس استیل و یا آلومینیومی
  • رنگ پلی‌­استر
  • ریل­‌های آلومینیومی
  • چسب مخصوص
  • تایل­‌های سرامیکی خشک

 

انواع سرامیک خشک 

سرامیک خشک مجوف

  1. به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، خاصیت عایق بندی بهتری دارند.
  2. به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، کاهش وزن بیشتری در نما رخ می دهد.
  3. آب بندی بسیار عالی در اجرای نما
سرامیک پرسلانی مجوف
سرامیک پرسلانی مجوف
نمای سرامیک خشک
اجرای نمای سرامیک خشک

سرامیک خشک توپر (یک سانتی ، فول بادی)

  1. جذب آب بسیار کم 
  2. با توجه به اجرای نمایان و یا غیر نمایان سرامیک خشک طراحی های متفاوتی دارند.
  3. قیمت کمتری نسبت به مجوف دارد.
  4. ابعاد استاندارد این سرامیک 60*120 می باشد.
سرامیک خشک نما | بسته بندی شده
تایل سرامیک خشک نما

مزایای نمای سرامیک خشک

سرعت اجرای بالا

به دلیل عدم استفاده از روش های دوغابی در این روش، امکان اجرای این روش نما در بخش های مختلف نما، بالا و پایین نما و… وجود دارد. از طرفی با این روش اجرای نما، می توان نماسازی را بالافاصله پس از اتمام اسکلت سازی ساختمان شروع کرد.

کاهش هزینه ها

از طرفی در نمای خشک از ملات و دوغاب استفاده نمی شود و این خود صرفه جویی در هزینه است. زیرسازی انجام شده در این نما هم در صورت نیاز قابل جداشدن از نما است و سرمایه از بین نمی رود و می توان آنها را در جای دیگری به کار برد. قابلیت تعویض و تعمیر قسمت های مختلف نما هم باعث کاهش هزینه های تعمیر و بازسازی می شود. البته قابل ذکر است که طول عمر نمای خشک 50 سال است. در صورتی که نماهای دوغابی 10 تا 15 سال طول عمر دارد.

کیفیت بالا

کاهش خطای انسانی به دلیل تولید صنعتی مصالح، هماهنگی رفتار مصالح در برابر تغییرات دمایی، کاهش پرت مصالح به دلیل انجام محاسبات دقیق برای زیرسازی و طرح نما، وعواملی از این قبیل باعث افزایش کیفیت اجرای این نما می شود.

حذف تقطیر در سطوح داخلی

وجود لایه هوا در بین ساختمان و نما، باعث می شود که بخار آب به راحتی از ساختمان خارج شود و رطوبت در جداره ساختمان کاهش یابد. (عدم نم دادگی به داخل ساختمان)

مقاومت بالا در برابر زلزله

اجرای نمای خشک، باعث سبک ماندن ساختمان (به دلیل عدم استفاده از ملات) می شود. همچنین با اجرای نمای خشک، قسمت های مختلف نما، به صورت جداگانه تغییر مکان می دهند. سبک بودن ساختمان و تغییر مکان های جانبی جداگانه، باعث عدم ترک خوردگی و سقوط مصالح از نما می شود.

عایق حرارتی و صوتی

با اجرای نمای خشک بین ساختمان و نما، فضایی باز می ماند. جریان داشتن هوا در فضای بین نما و ساختمان، مانند شیش دوجداره عمل می کند. از این جهت می توان این نما را عایق صوتی و حرارتی در نظر گرفت. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره 05191007707 و یا 09913377500 تماس بگیرید.
اجرای نمای سرامیک خشک
اجرای نمای سرامیک خشک در ساختمان تالار بزرگ شهر مشهد 
نمای سرامیک خشک - سرامیک خشک
اجرای نمای سرامیک خشک – بیمارستان نیشابورنمای سرامیک خشک بیمارستان علوم پزشکی-نیشابور

کاربرد نمای سرامیک خشک 

نمای سرامیک خشک جزء نماهایی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. این نما تقریبا می توان گفت در صنعت ساختمان سازی در حال جایگیزین شدن به جای نمای کامپوزیت می باشد. اجرای نمای سرامیک خشک را در ساختمان هایی می بینیم که در مدت ها قبل در ساختمان هایی با همان کاربری نمای کامپوزیت اجرا می شده است. نمای سرامیک خشک امروزه برای کاربری های مختلفی از جمله تجاری، اداری، مسکونی، اداری-تجاری، ایستگاه ها، پایانه ها و… اجرا می شود.

نمای ساختمان هتل نگین پاسارگاد
طرح نمای ساختمان هتل – سرامیک خشک + سنگ خشک 

معرفی نمای جی اف ار سی (gfrc)، جدیدترین محصول نمای ساختمان

نمای جی اف ار سی ( gfrc – grc)  یکی از جدیدترین نماهای ساختمان می باشد که عده کمی با آن آشنایی دارند.مجموعه ایناب در حال حاضر بیش از 30 قالب آماده با طرح ها و ابعاد مختلف از 25*25 سانتی متر تا 220*220 سانتی متر را در خط تولید خود دارد و بدون نیاز به قالب سازی جدید به سرعت می تواند نیاز مشتریان خود را برطرف نماید. یکی هزینه های اساسی نمای جی ار سی GRC قالب سازی و تولید قالب برای تولید هست که مجموعه ایناب با افزایش تعداد قالب های خود توانسته است نیاز بسیاری از مشتریان را برطرف کرده و هزینه قالب سازی مشتریان را به صفر برساند.

 مشاهده کامل پنل ها و اطلاعات کامل در مورد پنل های جی اف ار سی

 

نمای جی ار سی grc - ساختمان مسکونی - تهران
نمای جی اف ارسی gfrc – تهران
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 05191007707 و یا 09913377500  تماس بگیرید.
همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با همین شماره ارتباط برقرار کنید.
همکاری-با-ایناب
همکاری-با-ایناب
چرا ایناب
چرا ایناب

37 دیدگاه برای “نمای سرامیک خشک ؛ روش های اجرای نمای سرامیک خشک +مزایا و معایب + قیمت

  1. زهرا شایسته گفته:

    سلام وقت بخیر .همراه نمای سرامیک حشک میشه جی ار سی هم نصب کرد؟

    • محمد اسلام دوست گفته:

      سلام و عرض ادب
      بله جی اف ار سی پ سرامیک خشک رو با هر نمایی میشه ترکیب و اجرا کرد.

  2. علی صحرایی گفته:

    سلام وقت شما بخیر . ما نمای یه کارخونه رو میخواییم سرامیک خشک کار کنیم. سوالم اینه که ایا سرامیک خشک ضد حریق هست ؟ یعنی مشکلاتی از قبیل آتش سوزی نداره؟یا اینکه سریع آتش بگیره؟

    • فاطمه معقولی گفته:

      سلام و وقت بخیر خدمت شما جناب صحرایی
      بله سرامیک خشک ضد حریق هست.
      نمای جی اف ارسی و بتن اکسپوز هم می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.برای اطلاعات بیشتر و قیمت این نماها میتوانید مقالات جامع نمای جی ار سی و بتن اکسپوز را مطالعه کنید.

    • عبدالله پوری مرحم گفته:

      بله اقا صد درصد مگر اینگه اینقدر حرارت بالا بره که اهن کشی ذوب بشه

    • محمد اسلام دوست گفته:

      سلام محسن جان

      سرامیک های نما از نظر جنس و نوع طرح سرامیک با هم فرق دارند.
      مثلا از نظر جنس سرامیک های پرسلانی مجوف و توپر (فول بادی) هستند یا از نظر طرح سرامیک های طرح سنگ، طرح آنتیک و… تولید و اجرا می شوند.

      بهتره برای کسب اطلاعات دقیق تر مقاله زیر رو مطالعه کنی:
      انواع سرامیک نما

    • محمد اسلام دوست گفته:

      پرسلان معمولا به فراورده‌های سرامیکی شیشه‌ای و سفید اعم از لعابدار و بدون لعاب میگن، قطعات پرسلانی معمولا جذب آبی نزدیک به صفر دارند.

      سرامیک پرسلانی نسبت به سرامیک معمولی در مواد اولیه مقداری تفاوت دارد مثلا خاک رس یکی از مواد اولیه سرامیک پرسلانی است و این سرامیک مقاومت و دوام خیلی بالاتری داشته در دمای بالاتری نیز ساخته و تولید می شوند. سرامیک های پرسلانی معمولا مراحلی مثل مراحل تولید شیشه را در هنگام تولید طی می کنند.

  3. علیرضا گفته:

    مجری نمای سرامیک با تجربه سراغ دارید؟
    آیا خودتون مجری نمای سرامیک خشک هستید؟؟

    • محمد اسلام دوست گفته:

      سلام دوست عزیز

      گروه ایناب با بیش از 13 سال سابقه در زمینه طراحی و اجرای انواع نمای خشک یکی از مجریان با تجربه برای اجرای نمای سرامیک خشک هست.

      گروه ایناب در سال ها مجری بیش از 120.000 مترمربع نمای خشک در سراسر کشور بوده که بخشی از پروژه ها نمای سرامیک خشک هستند..

      برای دریافت رزومه و دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در تماس باشید.
      09913377500
      09158757300

  4. شفیعی گفته:

    سلام
    من یک پروژه مسکونی20 طبقه دارم ( بر نما برابر با 1400 متر مربع) که نمای ان را قراره سرامیک خشک به صورت کیل کار شود
    ایا اکیپ شما صفرتا صد کار را از تهیه سرامیک تا اجرا و نصب بر عهده میگیرد؟
    اگر اره اکیپ شما چند نفره هست برای اجرا این نما ؟ و یک زمان حدودی برای براورد, اگر میشه در اختیار من قرار دهید
    سپاس

    • محمد اسلام دوست گفته:

      سلام

      اگر توافقات انجام بشه بله هم تهیه و خرید سرامیک خشک و هم اجرا رو براتون انجام میدیم

      تعداد افراد و زمان اجرای کار بعد از مشاهده و بررسی نقشه های فنی پروژه خدمتتون ارائه خواهد شد.

      اگر شماره تماس بذارید برامون که بتونیم باهاتون تماس بگیریم خیلی راحت تر میتونیم راهنماییتون کنیم…

  5. ناشناس گفته:

    سلام
    شما متریال نمای خشک هم فروش دارید
    مث پیچ و یراق آلات

    • محمد اسلام دوست گفته:

      سلام دوست عزیز

      به صورت مستقیم خیر اما با توجه به تجربه چندین ساله در زمینه اجرای نمای سرامیک خشک، تامین کننده های خوبی رو میشناسیم که میتونیم بهتون معرفی کنیم با براتون تامین کنیم.

  6. صمدسلمانی‌هستم گفته:

    سلام‌منم‌بناهستم‌نماخشک‌کار‌نکردم‌میشه‌برام‌راهنمایی‌کنید

  7. ایمان گفته:

    سلام وقت بخیر هزینه ی زیر سازی سرامیک خشک به چه صورت هست؟

    • محمد اسلام دوست گفته:

      درود بر شما

      هزینه های حدودی نمای سرامیک خشک در ابتدای همین مقاله بررسی شده است…
      در صورتی که به اطلاعات دقیق تر نیاز دارید بهتره با ما تماس بگیرید و یا به شماره های گذاشته شده نقشه ها اطلاعات پروژه مدنظرتون رو ارسال کنید تا هزینه با دقت بررسی شده و به شما اعلام گردد.

        • محمد اسلام دوست گفته:

          درود بر شما

          فعالیت شرکت ایناب در تمامی نقاط کشور می باشد. بعد از بررسی پروژه تیم مناسب جهت اجرای پروژه در محل حضور پیدا می کنند.

  8. عبدالله پوری مرحم گفته:

    نصاب سرامیک خشک هستم واماده همکاری با پیمانکاران عزیز ۰۹۱۰۴۹۵۴۸۰۸

    • محمد اسلام دوست گفته:

      درود بر شما

      در صورت نیاز باهاتون تماس خواهیم گرفت

  9. دلیریان گفته:

    سلام وقتتون بخیر پنل های جی اف آر سی چطور به قوطی های روی ساختمان نصب می شوند؟میتونیم جوش بدیم؟

    • محمد اسلام دوست گفته:

      درود

      در مقاله زیر میتونید اطلاعات بسیار کاملی در مورد جی ار سی مطالعه کنید:

      مطالعه بیشتر: نمای جی اف ار سی ؛ از سیر تا پیاز

      به طور کلی روش های بسیار متنوعی برای نصب پنل های جی ار سی بر روی نما وجود دارد، روش هایی مثل پیچ و جوش متداول ترین روش ها هستند که از این بین اتصال به روش پیچی کاربرد بسیار بیشتری دارد.

  10. خان جان زاده گفته:

    سلام روش نصب نمایان و غیر نمایان تفاوتشون فقط در ظاهرشون هست یعنی از نظر مقاومت فرقی ندارن؟

    • محمد اسلام دوست گفته:

      درود بر شما

      از نظر تحت الفظی تفاوتشون در ظاهر هست که یراق آلات نصب روش غیر نمایان در نما دیده نمیشه وگرنه روش نصب خیلی با هم دیگه فرق دارند

  11. قندهاری گفته:

    سلام روزتون بخیر
    برای نصب پنل ۹۰ در ۹۰ جی اف آر سی یا سرامیک ابعاد قوطی ها در زیرسازی چه اندازه ای باشد؟

    • محمد اسلام دوست گفته:

      درود بر شما

      برای نصب پنل 90*90 جی ار سی بایستی مشخص بشه که پنل طرحش چیه و چقدر وزن داره و درچه ارتفاعی با چه تعداد کنار هم قرار هست نصب بشه و باید به صورت کلی محاسبات سازه ای انجام بشه تا مشخص بشه قوطی زیرسازی چه شماره ای باشه بهتره

      برای سرامیک هم اگر منظورتون سرامیک خشک هست که سرامیک خشک مستقیم روی قوطی زیرسازی نصب نمیشه و باید روی قوطی های زیرسازی رانرهای آلومینیومی اجرا بشه و سرامیک روی این رانر های نصب و اجرا خواهد شد.
      روش های اصلی نصب سرامیک خشک هم نمایان و غیر نمایان هست که در همین مقاله می تونید به صورت مفصل در موردشون بخونید….

  12. روشنا گفته:

    سلام وقت بخير
    يه سوْال اينكه در هنگام اجراي نماي سراميك به چه نكاتي بايد توجه كنيم كه نماي سراميك خشك بدون ايراد اجرا كنند
    منظور اينكه ناظر معماري به چه نكاتي بايد اشاره كنه؟؟

    • محمد اسلام دوست گفته:

      درود بر شما

      همین مقاله رو با دقت مطالعه کنید موارد مهم ذکر شده است و جهت اطلاعات کامل تر و دقیق تر با همکاران ما در ارتباط باشید؛

      05191007707

    • محمد اسلام دوست گفته:

      درود بر شما

      قیمت اجرای نمای سرامیک خشک باید پس از بررسی طرح و پروژه و دیتیل های اجرایی و… مشخص شود. در نتیجه پروژه خودتان را باید به صورت کامل ارسال فرمایید تا قیمت ها خدمتتان ارسال گردد.

      به صورت کلی در مقاله زیر می توانید در مورد نحوه قیمت دهی و هزینه های کلی نمای سرامیک خشک مطالعه نمایید.

      مطالعه بیشتر؛ قیمت نمای سرامیک خشک

      • پژمان کریمی گفته:

        سلام استاد کار نمای خشک هستم نمونه کار هم خواستید میفرستم خدمتتون آماده همکاری 09026001353کریمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *