نمای ساختمان تجاری | بازسازی نمای ساختمان تجاری

پنل جی اف ار سی - gfrc grc

بازسازی نمای ساختمان تجاری

از ساختمان تجاری می توان به عنوان، یکی از اجزای تشکیل دهنده و اساسی مجموعه های شهری،  در عصر حاضر نام برد. امروزه ساختمان های تجاری از اهمیت بالایی برخوردارند. به همین دلیل باید در جهت شناخت بهتر این ساختمان ها قدمی برداشت، تا سریع تر و بهتر به اهداف خود برسند. اولین راه ارتباطی مخاطبین با ساختمان تجاری نمای ساختمان است. می توان گفت نمای ساختمان تجاری در وهله اول معرفی از داخل ساختمان است. در این مقاله می خواهیم در مورد اهمیت بازسازی نمای ساختمان های تجاری توضیحاتی را ارائه دهیم که امیدوارم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

 

"نمای

 

پنل مشبک جی اف ار سیgfrc
پنل بتنی طرح تابان-GRC ایناب

همچنین نقش غیرقابل وصفی در جذب و یا عدم جذب مخاطب دارد. نما نیز مانند خود ساختمان دارای طول عمر خاصی است و بعد از مدتی طول عمر خود را از دست می دهد. عواملی مانند شرایط آب و هوایی ، مصالح مورد استفاده ، حوادث طبیعی و … در میزان این طول عمر دخیل اند. با توجه به اهمیت و طول عمر نمای ساختمان تجاری، انتخاب نوع متریال نما و همچنین طرح نما، باید با دقت زیادی انجام شود تا بتواند نیازهای ساختمان تجاری را برطرف کند.

پیشنهاد مطالعه:نمای ساختمان تجاری – جدید ترین تماهای ساختمان

اهمیت بازسازی نمای ساختمان

امروزه یکی از با اهمیت ترین و پر رونق ترین بازسازی های ساختمان ، بازسازی ساختمان های تجاری است. در قسمت بازسازی ساختمان های تجاری هم اهمیت زیادی به بازسازی نما داده می شود. چراکه بازسازی نمای ساختمان علاوه بر به روز شدن نما، باعث افزایش مشتری و رونق کسب و کار،  که یکی از اهداف ساختمان های تجاری است؛ میگردد.

 

اگر نیاز به مشاوره  رایگان درزمینهٔ  نمای ساختمان دارید  با شماره 05191007707 و یا 09913367500 تماس حاصل نمایید.

 

"نمای

 

با وجود رقابت های بالا در عرصه تجارت لازم است برای رسیدن به اهداف ، بهترین امکانات در اختیار مشتری قرار داده شود.  همچنین از نظر ساختمان و فضا ، ساختمانی در شأن همگان طراحی و استفاده شود.  ایجاد ساختمانی با نمای زیبا و شکیل باعث جذب بیشتر مخاطب می گردد.  چرا که یک نمای زیبا و جذاب در ذهن افراد نیز تاثیر گذارتر و ماندگارتر می باشد.

نوسازی یا بازسازی نما؟

اگرچه نوسازی در الویت است اما، در بیشتر موارد که امکان نوسازی نمای ساختمان برای برخی از افراد میسر نیست و نوسازی نما نیاز به صرف هزینه بسیار بالایی دارد.  با بازسازی نما می توان کمک بیشتری به ساختمان تجاری کرد و چهره ی جدید و جذابی به ساختمان بخشید.

 

"نمای

 

در هزینه ی بازسازی نمای ساختمان هر مبلغی که صرف بازسازی نما شود مطمئنا به شکل سود به مالک برگردانده خواهد شد. چرا که گرایش مشتریان بیشتر می شود و مالکان فروش بالاتری نسبت به قبل خواهند داشت .

تایل بتنی پیش ساخته
پنل بتنی اکسپوز ایناب

متریال های مورد استفاده در بازسازی نما

در بازسازی نما ساختمان تجاری میتوان از تمامی متریال ها استفاده کرد. لیکن با توجه به اهمیت این ساختمان بهتر است در بازسازی نما از متریال هایی استفاده شود که در برابر شرایط جوی مقاوم ترند و استحکام بیشتری دارند. برای اینکه در مدت زمان کم نیاز به بازسازی مجدد آنها نباشد.

پیشنهاد مطالعه:انواع متریال نمای ساختمان اشنایی با ویژگی های نماها

 

"نمای

 

نوع متریال و اجرای نمای ساختمان هم بهتر است به نوعی باشد که به راحتی مورد تعمیر و بازسازی قرار بگیرد.  هرچه نما ساختمان تجاری جذاب تر باشد مشتریان بیشتری جذب می شوند.  پس بهتراست از متریال های جذاب و جالب، به صورت تک یا به صورت ترکیبی استفاده شود.  برای اینکه نمایی جذاب به وجود آید. از نماهای مدرن قابل استفاده در نمای ساختمان های تجاری می توان به ورق های کامپوزیت ، سنگ های صنعتی ، پنل های جی اف ار سی و …. اشاره کرد. در انتخاب آنها عواملی نظیر شرایط جوی ، شرایط فرهنگی منطقه ، بودجه مالکین و … موثر هستند.

 

"نمای

 

معرفی نمای جی اف ار سی (gfrc)، جدیدترین محصول نمای ساختمان

نمای جی اف ار سی ( gfrc | grc)  یکی از جدیدترین نماهای ساختمان می باشد که عده کمی با آن آشنایی دارند. ازآنجایی‌که بتن یک ماده ترد و شکننده هست برای تقویت شکنندگی آن تلاش‌های بسیاری شده است.  در طی تحقیقات اثر الیاف بر مقاومت خمش بتن بسیار موفقیت‌آمیز بوده و اثر شگفت‌انگیزی داشته است. با استفاده از الیاف شیشه در بتن، محصولی مقاوم به نام بتن تقویت‌شده با الیاف شیشه (Glass Fiber Reinforced Concrete)، که مخفف آن می‌شود GRC  یا GFRC  ایجاد می‌شود.  نمای جی اف ار سی یک نوع کامپوزیت هست، که با داشتن تمام مزیت‌های بتن معمولی مقاومت کششی و خمشی بسیار بالایی دارد که… ادامه مطلب

 

نمای جی اف ار سی
نمای جی اف ار سی

 

نمای جی اف ار سی
نمای جی اف ار سی

 

معرفی نمای کامپوزیت

ورق آلومینیوم کامپوزیت پنل  (Aluminum Composite Panel)، که مخفف آن می شود  ACP  متشکل از دولایه ترکیبی آلومینیوم  و پلی اتیلن یا مواد معدنی  می باشد. مزایای برتر  این متریال باعث شد که در مدت کوتاهی مورد توجه طراحان و کارفرمایان  قرار بگیرد و در مدت زمان اندکی استفاده از آن در نمای ساختمان افزایش یابد. تنوع در طرح و رنگ، شکل پذیری، سبک بودن ، سرعت در نصب و قیمت نسبتا پایین از مزایای برتر ورق کامپوزیت می باشد.مهمترین مزیت نمای کامپوزیت نسبت به سایر متریال هایی که در نماسازی استفاده می شوند سبک بودن آن است به گونه ای که وزن یک مترمربع آن حدود6 تا 8 کیلوگرم وزن دارد…. ادامه مطلب

 

نمای کامپوزیت
نمای کامپوزیت

 

نمای کامپوزیت
نمای کامپوزیت

 

برای آشنایی با انوع  نمای ساختمان کلیک کنید…

 

برای اطلاع از قیمت انواع نمای ساختمان کلیک کنید…

 

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

 
اگر نیاز به مشاوره  رایگان درزمینهٔ  نمای ساختمان دارید  با شماره 05191007707 و 09913367500 تماس حاصل نمایید.
یا بار ارسال عدد 5 به شماره 09913367500 همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
همچنین می توانید از طریق واتساپ یا  تلگرام با همکاران ما در ارتباط  باشید.

 

همکاری-با-ایناب
همکاری-با-ایناب

 

چرا ایناب
چرا ایناب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *