بتن اکسپوز – جی اف ار سی gfrc – نمای ساختمان اصفهان

تایل بتنی - نمای جی اف ار سی gfrc | grc

ایناب، تولیدکننده نمای جی اف ار سی GFRC یا جی ار سی GRC و بتن اکسپوز، مجری نماهای نوین ساختمان با سیستم خشک شامل نمای کامپوزیت، نمای سرامیک خشک، نمای لوور آلومنیوم و… با بیش از 15 سال تجربه، در شهر بزرگ و دوست داشتنی اصفهان نیز فعالیت دارد. همچنین در اصفهان دفتر نمایندگی ایناب با مدیریت مهندس احمدی فعال می باشد.

جی اف ار سی GFRC – جی ار سی GRC – اصفهان

جی اف ار سی GFRC یا جی ار سی GRC در واقع یک متریال هست و تنها تفاوت و فرق این دو کلمه در نحوه گویش بین کشور انگلیس و آمریکا هست که در آمریکا به این متریال GFRC میگن که مخفف کلمه Glass Fiber Reinforced Concrete به معنی بتن تقویت شده با الیاف شیشه هست و در انگلیس به این متریال GRC میگن که مخفف همون کلمه هست با این تفاوت که کلمه Glassfiber سر هم نوشته میشود.

 

با جی ار سی می توان انواع پنل های پیش ساخته بتنی را در طرح و اندازه های کاملا سفارشی و دلخواه تولید و در نمای ساختمان اجرا کرد. تعدادی از نمونه پنل های جی ار سی و نمونه های خاص را می توانید در ادامه مشاهده کنید. جهت کسب اطلاعات جامع در مورد جی اف ار سی GFRC پیشنهاد می کنیم مقاله جامع ” نمای GFRC ”  را مطالعه نمایید.

پیشنهاد مطالعه؛ برخی از پروژه های ایناب
جی ار سی اصفهان - جی اف ار سی gfrc - برج ادیما
پروژه برج ادیما – شهر نور

Check our Featured products!

جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 05191007707 و یا 09913377500 تماس بگیرید.
همچنین می توانید از طریق واتساپ یا تلگرام با همکاران ما در ارتباط  باشید.

قیمت نمای جی اف ار سی GFRC – جی ار سی GRC

از اونجایی که جی ار سی متریالی کاملا سفارشی هست بایستی پنل های طراحی شده توسط تیم فنی تولیدکننده مثل ایناب، بررسی شد و پس از بررسی های لازم هزینه های مورد نیاز به کارفرما اعلام خواهد شد. ما در ایناب برای کاهش هزینه های تولید و سرعت بیشتر در تولید و زمان تحویل محصولات بیش از 60 نوع قالب جی ار سی با طرح های متنوع و ابعاد و اندازه های متنوع موجود داریم که کارفرما می تواند از بین این لیست پنل مورد نیاز خود را انتخاب کند و در اسرع وقت سفارش خود را تحویل بگیرد.

پیشنهاد مطالعه؛ قیمت نمای GFRC؛ بررسی آیتم های اصلی قیمت نمای GFRC
جی اف ار سی GFRC اصفهان
نمای جی ار سی باغ موزه دفاع مقدس
نمای ساختمان اصفهان- اجرای نمای خشک - جی ار سی
پنل شمسه ایناب در نمای بانک ملی ایران
جی اف ار سی کیش - نمای ساختمان اصفهان
پنل های gfrc در نمای برج شاراکس
نمای ساختمان اصفهان - gfrc - grc
قطعات جی اف ار سی در پروژه اداری فرابرد
نمای جی ار سی اصفهان - قیمت نمای جی ار سی
نمای جی اف آر سی طرح هورنو
نمای مشبک - نمای خشک - نمای ساختمان اصقهان - جی ار سی
اجرای نمای بیمه ایران
نمای خاص  - قیمت نمای ساختمان اصفهان
نمای سینما با جی اف ار سی ایناب

مزایا جی ار سی GRC:

  1. وزن سبک این محصول که بار وارده با ساختمان شما را تا مقدار زیادی کاهش می کند.
  2. ضد حریق بودن این محصول به شما توانایی گرفتن الزامات آتش نشانی را می دهد و تا مقدار قابل توجه از خود در مقابل آتش‌سوزی مقاومت نشان میدهد.
  3.  ابعاد مختلف، ضخامت ، مدل و رنگ از دیگر ویژگی های جی ار سی می باشد .
  4. با توجه به این که جی ار سی منشا خاکی دارد، دوست دار محیط زیست بودن این محصول امری مورد توجه است که به سیاست های جهانی حفظ محیط زیست کمک می کند.
  5. جی ار سی به علت سازگاری با انواع کشورهای های مختلف در تمام دنیا از عمر بالایی برخوردار می باشد.
  6. جی ار سی به دلیل وجود سیمان که از مقاومت بالایی برخوردار است و علاوه برآن الیاف شیشه سبب افزایش مقاوت آن نیز می شود وکنترل بر ترک های سطحی روی آن زیاد می باشد.
  7. سرعت در اجرا و نصب آن و همچنین آسان بودن نصب جی ار سی ها از موارد قابل توجه می باشد.
  8. مقاومت در مقابل خوردگی
پیشنهاد مطالعه؛ نحوه اجرای نمای GFRC؛ بررسی روش های نصب و اجرای نمای GFRC
نمای جی ار سی اصفهان
پنل GFRC طرح گلسا

بتن اکسپوز – اصفهان 

نمای بتن اکسپوز معمولا برای انواع ساختمان ها با کاربری های مختلف به کار می رود. این متریال با وجود سادگی که دارند زیبایی خاص خودش را داشته و طرفداران زیادی را در سراسر کشور دارد. ایناب پنل های بتن اکسپوز را در ابعاد و اندازه های دلخواه و به صورت سفارشی تولید و عرضه می کند. قیمت پنل های پیش ساخته بتن اکسپوز ایناب در عین کیفیت بسیار بالا  کاملا مناسب است. جهت کسب اطلاعات کامل در مورد بتن اکسپوز، پیشنهاد می کنم مقاله جامع ” بتن اکسپوز ” را مطالعه نمایید.

بتن اکسپوز چیست - ایناب
نمای بتن اکسپوز – ایناب
پیشنهاد مطالعه؛ قیمت نمای بتن اکسپوز ؛ بررسی آیتم های اصلی قیمت نمای بتن اکسپوز

قیمت بتن اکسپوز

بتن اکسپوز معمولا در ابعاد و اندازه های پرکاربردی مثل 50*50، 100*50، 90*50، 120*60 در نمای ساختمان و کف مورد استفاده قرار میگیرد. در ایناب ما بیش از 15 قالب پنل بتن اکسپوز با ابعاد و اندازه های مختلف برای نما و کف را موجود داریم که میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت روز با شماره های زیر تماس بگیرید.

همچنین در صورتی که ابعاد و طرح اختصاصی از پنل های بتن اکسپوز برای پروژه خود نیاز دارید فقط کافیه مشخصات فنی پنل رو برای ما ارسال کنید تا بررسی های لازم جهت اعلام قیمت و تولید پنل ها انجام شود.

جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 05191007707 و یا 09913377500 تماس بگیرید.
همچنین می توانید از طریق واتساپ یا تلگرام با همکاران ما در ارتباط  باشید.
پیشنهاد مطالعه: اجرای بتن اکسپوز ؛ اطلاعات کامل درباره ی روش های اجرای بتن اکسپوز
بتن اکسپوز اصفهان
بتن اکسپوز اصفهان – ایناب

مزایای بتن اکسپوز

  • دوام و مقاومت بالا
    نمای ساختمان به عنوان یکی از مهمترین بخش های ساختمان همواره در مقابل نور خورشید و شرایط سخت آب وهوایی قراردارد که تعمیر و ترمیم آن نه تنها هزینه های بالایی برای مالکان خواهد داشت بلکه مشکلات زیادی برای مالکان و مجاوران بوجود خواهد آورد. بتن نمایان یکی از مقاوم ترین و ماندگارترین محصولات نمای ساختمان می باشد.
  • سرعت اجرای بالا
    یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب هر  سرعت اجرای آن می باشد. تایل های بتن اکسپوز مسلح به صورت پیش ساخته بوده و در نصب آن نیازی به ملات نمی باشد. به همین دلیل با سرعت بالایی نصب آن انجام می شود.
  • زیبایی منحصر به فرد
    یکی از دلایلی که پنل ها و نمای بتن اکسپوز را همه نمی پسندند، این است که زیبایی خاصی دارد. زیبایی خاص نمای بتن اکسپوز باعث می شود که افراد خاص و با سلیقه خاص این محصول را بپسندند.  این محصول معمولا مورد توجه و مورد تایید افرادی است که به معماری و سبک مدرن علاقه مند هستند.
  • مقاومت در سرما و یخبندان
    بیشتر مناطق کشور ما سردسیر می باشد که در اجرای نما باید به مقاوم بودن آن در برابر یخبندان توجه کرد.بتن اکسپوز یا بتن نمایان چون سطحی صیقلی دارد، تقریبا می توان گفت جذب آبی نزدیک به صفر دارد. همانطور که می دانید ترکیدگی و پوکیدن مصالح ساختمانی در زمستان به دلیل یخ زدن و افزایش حجم آب داخل حفره های آنها می باشد. به همین دلیل چون بتن اکسپوز جذب آبی ندارد، در سرما و یخبندان بسیار مقاوم می باشد.
  • بدون محدودیت در ابعاد
    پنل ها و تایل هایبتن اکسپوز در ابعاد و اندازه های دلخواه و به صورت سفارشی توسط گروه ایناب تولید و عرضه می شود. کارفرکایان می توانند ابعاد تایل های بتن اکسپوز خود را سفارش دهند و در نمای خود به کار ببرند، بدون اینکه نگرانی از این بابت وجود داشته باشد.
  • تنوع در رنگ
    ایناب تایل های بتنی نما را در رنگ های سفارشی و خاص نیز تولید و عرضه می نماید. رنگ بتن اکسپوز ایناب به صورت عمقی بوده و به هیچ عنوان پوسته پوسته نمی شود و مانند رنگ های معمولی از بین نمی رود. رنگ تایل های بتنی نما معمولا به صورت معمولی و هم رنگ با بتن سفارش داده می شود.

 

ایناب را در اینستاگرام دنبال کنید
ایناب - نمای خشک - مجری نمای ساختمان
چرا ایناب
استخدام - همکاری با ایناب
همکاری با ایناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *